Marco Melandri a parut ca risca, destul de mult, un sezon mediocru atunci cand a optat sa alerge in cadrul echipei Hayate Racing. Cu scopul de a-si reface imaginea sifonata din ultimele sezoane rezultatele incep sa apara, Marco reusind cel mai bun finish cu o motocicleta Kawasaki de uzina. Melandri ne-a confimat astfel talentul de care a dat dovada in sezonul 2005, cand a terminat al doilea in campionatul de Moto GP, pe o motocicleta Honda de client. Italianul - a carui incredere in fortele proprii avusese puternic de suferit pe cand alerga in echipa Ducati alaturi de Casey Stoner - pare mult mai relaxat si increzator; a devenit in mod constat din ce in ce mai rapid pe noul material de concurs. Reuseste astfel sa ajunga de pe pozitia 14 pe 6 si ulterior pe 5, urcand cu cele 23 de puncte pana pe locul opt (din 18 piloti) in clasamentul general al Motomondialului de Viteza. In aceeasi perioada a anului trecut a cumulat doar 12 puncte pozitionandu-se pe locul 13. "A fost o cursa minunata pentru noi! Nu am fost la fel de buni precum in calificari, dar am muncit din greu pentru aceasta cursa, am schimbat setarile putin, imbunatatind astfel tinuta de drum a motocicletei. A fost dificil deoarece aderenta pe viraje nu a fost atat de buna," a declarat Melandri dupa Marele Premiu al Spaniei de la Jerez. "Batalia cu Loris Capirossi si Colin Edwards a fost foarte antrenanta, depasiri curate, ne-am distrat copios. Am incercat sa il ajungem pe De Puniet, dar a mers impecabil." Melandri a reusit pana in prezent sa compenseze lipsurile materialului tehnic de concurs prin setari imbunatatite permanent si prin intelegerea amanuntita a comportamentului motocicletei sale, cu toate ca nu a reusit sa participe decat la doua sesiuni de teste in presezon. Melandri: "Vom incerca sa ne imbunatatim performantele de la cursa la cursa dar va fi greu, sunt incantat deorece atmosfera in echipa este destinsa. Suntem foarte determinati, atat eu cat si echipa, iar daca vom continua sa muncim in acest mod, speram sa fie si norocul de partea noastra." “Ar fi minunat sa mergem pe Le Mans unde nu a mai testat nimeni, sa ne putem vedea in acest fel nivelul”, cat despre urmatoarea runda Melandri a declarat: “Sper ca vremea va fi frumoasa deoarece vom incepe sa setam motocicleta de la zero, dar sunt convins ca pista va fi OK atat pentru mine cat si pentru motocicleta. Cred ca va fi chiar distractiv.” Cea mai buna clasare Kawasaki in MotoGP, ca o echipa de uzina, a fost locul doi reusit de Shinya Nakano, Olivier Jaques si Randy DePuniet. Sursa: Crash.net
motociclete, motociclism, Kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”