Nu intamplator am invocat gama adventure, cu cele doua modele amintite, caci CFMoto e pe cale sa lanseze inca un membru proaspat in aceasta gama, anume 2017 CFMoto 650MT. De fapt, chinezii au facut-o deja la recentul salon moto din China de acum cateva zile, insa o vor face acum in cadrul salonului EICMA 2016 de la Milano, de saptamana viitoare, considerat de cei mai multi specialisti si jurnalisti cel mai important eveniment mondial moto al anului, acolo unde daca nu expui, nu existi.
Iar CFMoto exista si inca din plin. Cea mai noua dovada, 650MT, reprezinta un adventure chipes, care aparent nu face decat sa rescrie modelul TK, cu un parbriz mai abrupt stil Dakar, suspensie cu o cursa mai lunga si garda la sol de 170 mm, plus intreg harnasamentul de bagaje, rezistent la zgarieturi, ca toata caroseria, de altfel.
Imaginile arata ca 650MT a fost incaltat cu anvelope de drum, ceea ce ridica putin spranceana in privinta orientarii sale adventure si incadrarea in segmentul corect, caci pare mai repede un all-road gen Multistrada, decat un model in genul Himalayan-ului de la Royal Enfield, ca sa exemplificam rapid.
Trebuie stiut ca 650MT a fost proiectat de Kiska, acea companie austriaca ce proiecteaza cea mai mare parte a gamei KTM, fiind primul model ce rezulta in urma unui parteneriat recent cu austriecii, avand ca obiect reimprospatarea unor motociclete chineze CFMoto. Initial, modelul fusese proiectat de departamentele specifice ale producatorului chinez si se vorbea despre el inca din 2013, urmand sa fie asteptat la editia 2014 EICMA. Iata ca nu s-au grabit, iar modelul a intrat pe maini bune, intarzierea de 2-3 ani fiind pe deplin justificata.
In mod evident, 650MT va fi propulsat de motorul bicilindric de 650cc, gestionat de un sistem EFI de la Bosch, asa cum au toti ceilalti membri ai clasei 650 CFMoto. Motorul va dezvolta un numar de aproape 70 cp, in varianta fara limita, insa va exista si o varianta de cca. 55 cp, pentru statele unde exista anumite interdictii (Australia, de exemplu).
Modelul 2017 CFMoto 650MT va cantari cu plinul facut 213 kg, avand un rezervor de 18 litri, iar inaltimea seii va fi de 840 mm, stand pe jante de 17 inci. Va fi disponibil in albastru sau alb, undeva la inceputul anului viitor.
Ceilalti membri ai gamei 650 au primit si ei imbunatatiri pentru 2017, fiind deja lansati in acest lineup. Dintre acestea se remarca o transmisie noua, mult mai agresiva, cu sase trepte, un ecran de bord cu LCD, suspensii KYB fata si spate, sistem ABS Continental si discuri de frana de 300 mm pe fata si un disc de 240 mm pe spate.
Desi aceste modele intra intr-o clasa in care Kawasaki Versys 650 cam reprezinta modelul alfa, intentioneaza sa-i ameninte pozitia, in special printr-un pret mult mai accesibil si o serie de componente si specificatii tehnice cu aproape deloc mai prejos, iar lucrurile nu se vor opri aici. CFMoto se impune exponential pe piete altadata inaccesibile, iar compania produce deja de ceva vreme componente proprii sau utilizeaza unele premium de la diferiti producatori, asa ca vom auzi tot mai des si de motocicletele CFMoto.
motocicleta cfmoto, cf moto 650mt,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”