In 1967, Moto Guzzi V7, primul superbike italian, si-a facut debutul pe piata, facand deliciul expertilor si publicului deopotriva. Creatia lui Giulio Cesare Carcano, V7 a implementat un motor novator transversal 90° V-Twin, cu un cilindree de 703cc, un record la acel moment, devenind imediat un ambasador mondial al Moto Guzzi prin prestigiu, eleganta si fiabilitate. Si a ramas pana in zilele noastre unul dintre cel mai cunoscut model al companiei italiene, relocate in SUA.
Cincizeci de ani mai tarziu, Moto Guzzi prezinta al treilea act al muncii sale initiale de mare succes: 2017 Moto Guzzi V7 III. Incepand din 2009, V7 a capatat o mare popularitate si in SUA, iar raspunsul companiei a fost mereu sa se intreaca pe sine, dovada fiind aceasta a treia versiune, integral noua pentru 2017.
2017 Moto Guzzi V7 III Anniversario
Reprezinta un tribut al originalului si legendarului V7 in privinta stilului clasic si notoriu, impletit cu un tribut al vremurilor actuale, prin implementarea tehnologiei de ultima ora. Acest model comemorativ va fi oferit intr-o editie limitata, cu numarul forjat pe ghidonul din metal si va fi totodata cel mai complet echipat V7 din istorie, cu o sa standard din piele veritabila, cu protectiile si aripioarele de racire ale motorului din aluminiu lustruit, iar rezervorul fiind cromat si ornat cu celebrul vultur din logo, intr-un finisaj aurit. Pretul sau de baza porneste de la 9.990 dolari (deci fara taxe, adaosuri si alte costuri) si va fi disponibil in showroom-uri din luna aprilie.
2017 Moto Guzzi V7 III Racer
Modelul reprezinta o trimitere la victoriile sportive din trecut ale Moto Guzzi, fiind un model customizat cu o mare atentie la detalii, avand culoarea rosie a cadrului si basculei (“Racing Red”), inspirata de legendarul cadru rosu al V7 Sport din 1971. Mai departe se distinge grafica noua a rezervorului de combustibil din satin-chrome, dominata de vulturul rosu, in timp ce look-ul de curse se remarca prin clip-on-uri si sa de curse, cu doua locuri si scarite pentru pasager, dar prin si panourile laterale si capacele injectorului in aluminiu negru anodizat. Modelul are amortizoare Ohlins. Va fi disponibil la acelasi pret tot din aprilie, ca si Anniversario.
2017 Moto Guzzi V7 III Special
Si in acest model exista foarte multe trimiteri la traditie si mostenirea originala V7, cu eleganta data de finisaje cromate si grafica stralucitoare, intr-o schema de culori Nero Inchiostro (cerneala neagra cu accente verzi) sau Blu Zaffiro (albastru safir cu accente argintii si portocalii). Banda colorata de pe panourile laterale de sub sa se potriveste foarte bine cu banda de curse de pe rezervor, aducand un omagiu clasicului V750 S3 din 1974, O serie de detalii distinctive includ jante cu spite din aluminiu lustruit si hub-uri negre, un panou de instrumente cu doua cadrane circulare si o sa cusuta, cu un aspect old-school, potrivit cu manerele de care se tine pasagerul. Pretul de baza a fost stabilit la 8.490 dolari si va fi disponibil in aprilie.
2017 Moto Guzzi V7 III Stone
Sufletul intunecat al V7 a fost dezvaluit in aceasta versiune eclectica si se prezinta cu o vopsea neagra mata brazdata de o estetica a finisajelor cromate. Cu un aspect mai degraba urban, modelul se prezinta cu o sa noua, o aparatoare de noroi scurta in fata, un cadran circular pe panoul de bord, plus jantele cu spite din aliaj usor. Va fi disponibil in versiunile cromatice care rememoreaza anii ’70 Azzuro Elettrico (albastru electric), Verde Camouflage (verde de camuflaj), Giallo Energico (galben energic) si evident negrul omni-prezent Nero Ruvido. Pretul de baza este de 7.990 dolari si va fi disponibil din martie.
motociclete, moto guzzi,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”