De la introducerea pe piata a primului motor de barca in 1965, modelul D55, Suzuki a continuat sa inoveze segmentul si acum se numara printre cei mai renumiti producatori in domeniu. Iubitorii de plimbari pe mare, de sporturi nautice, pescarii profesionisti si amatori, dar si cei care se deplaseaza frecvent folosind ca mijloc de transport o ambarcatiune, se pot baza cu incredere pe gama diversificata de motoare de barca Suzuki.
Anul trecut a fost lansat motorul de barca DF350A considerat de experti o inovatie - atinge 350cp si se bazeaza pe un motor V6 (6 cilindri) in 4 timpi. Acest model de varf prezintă caracteristici speciale de propulsie Contra-Rotating Propellers, majoritatea in exclusivitate. DF350A a primit si premiul „NMMA 2017 Innovation Award".
In calitate de manager executiv general al Global Marine & Power Products Operation, Suzuki Motor Corporation, Yasuharu Osawa a explicat presei ca „s-a lucrat foarte mult la proiectarea acestui motor de barca”.
Inginerii de la Suzuki au reusit sa ajunga la 350 cai putere si sa mentina un design compact si o greutate redusa a dispozitivului.
Capacitatea de 4,4 litri este in echilibru cu raportul de compresie de inalta performanta de 12.0:1, cel mai mare pentru un model de acest tip.
O combinatie unica de admisie a aerului rece, dublu injector de combustibil si optimizarile aduse pistoanelor au rol in eliminarea batailor la motor, o problema care survine in genere la motoarele de inalta compresie.
Sistemul Suzuki Dual Louver, Direct Air Intake
Inginerii Suzuki au conceput un sistem de admisie a aerului care permite separarea apei, umiditatii si spray-ului.
Tehnologie avansata pentru pistoane - Pentru a obtine cei 350 cai putere, suprafata pistonului trebuie sa opuna rezistenta fortelor suplimentare. Pentru a asigura atat performante, cat si o durata lunga de viata, inginerii Suzuki au preferat sa treaca de la un tratament termic standard la „shot peening". Cu toate ca este un proces mai costisitor, reprezinta o solutie optima intrucat pistonului presiunea creata in timpul arderii va fi distribuita uniform.
Sistemul Suzuki Dual Prop - aduce trei beneficii-cheie: marime compacta, stabilitate imbunatatita si „tractiune” mai buna.
Alte tehnologii folosite: Suzuki Precision Control, Lean Burn Control Technology (pentru eficienta de combustibil crescuta) etc.
In oferta ATVRom veti gasi disponibile atat motoare de barci Suzuki de putere mica pornind de la 2.5 cp, cat si modele proiectate pentru ambarcatiuni foarte puternice cum este de exemplu Suzuki DF350ATXX capabil sa atinga 350cp.
motoare de barca, df350a, suzuki, motor de barca,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”