ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

O motocicleta din... piatra? Fireste, de ce nu?


O motocicleta din... piatra? Fireste, de ce nu?
  04.01.2017

In general, la sectiunea stiri nu ne ocupam prea mult despre customizarea de motociclete si modelele custom, din cateva motive, dintre care enumeram multitudinea de modele interesante si atragatoare din toate colturile lumii (care ar presupune o sectiune distincta, daca am avea un profil 100% moto) sau profilul powersports mai pregnant, precum si altele.

Honda CX500 1982

Doar ca in acest caz ne-a atras atentia un model inedit, rod al unui anume Chris Zernia, care a luat o Honda CX500 1982 si i-a acoperit suprastructura cu... piatra bazaltica, sculptata manual. Nu, nu e vorba de vreun material care imita piatra, nu e vorba de vreun sticker cu aspect de piatra, acest model a fost chiar “imbracat” in piatra.

Model Honda CX500 1982

Din ce se observa in fotografii, e vorba de un model de motocicleta cafe racer clasic, cu un stil rafinat si forme placute. Profilurile din bazalt care nu pot fi totusi la fel de precise si usoare (zvelte sa fie termenul) ca unele din aluminiu, practic mentin rezervorul si au fost modelate cu ciocanul si cu dalta intr-o forma cat mai acceptabila, daca piatra pe o motocicleta se poate numi acceptabil. In rest, mecanica a ramas neschimbata, doar ca furca fata originala a fost inlocuita cu una pentru VT600 Shadow, in timp ce pe spate au fost montate doua amortizoare Harley-Davidson Dyna. Frana fata a fost complet indepartata si a ramas doar tamburul spate, ca sa poata face fata totusi unei opriri a unei mase estimate la 450 kg.

Aripa Model Honda CX500 1982

Intr-adevar, vorbim despre o motocicleta cu totul fara sens. Normal ca asa ceva nu are decat o functie estetica, ce-i drept atractiva, mai ales pentru niste lucratori in piatra, functia practica lipsind cu desavarsire. Insa merita atentia din doua motive: unul, pe care l-am enuntat deja, anume ca functioneaza. Rezervorul este cu totul functional, chiar daca in caverna de piatra incap mult mai putini litri de combustibil. Nici pozitia de pilotat nu e dintre cele mai confortabile din lume, chiar daca design-ul gofrat al seii cu un singur loc inspira un spatiu confortabil.  

Scaun Model Honda CX500 1982
 

Cel de-al doilea motiv, poate mai important, il reprezinta faptul ca face parte dintre cei trei finalisti in concursul “Build da Fukker” organizat de revista germana Custombike. A, specialistul in customizari a realizat si o casca din piatra, ca nebunia sa fie completa. Nebunie sau un fanatism neinteles pentru serialul “Familia Flinstone: Aventuri in epoca de piatra”. In afara competitiei, motocicleta poate fie sa incante fanii acestei animatii, fie sa fie expusa nemiscata in vreun muzeu sau expozitie de profil. Altfel, sa fim seriosi... o motocicleta din piatra? Serios?

Pilotaj Model Honda CX500 1982

Tag-uri

motocicleta honda cx500, motociclete,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate