După câțiva ani de când a fost prima dată testata de Yamaha, se pare că motocicleta MWT-9 va fi in sfarsit lansata maine, pe 25 octombrie.
Motocicletele cu trei roți sunt o prezenta constanta pentru noi deja de cativa ani, deși aspectul curent al gamei a fost unul de scuter cu o configurație Twist and Go. Piaggio a fost primul producător cunoscut din ultima vreme care s-a incumetat să le construiască si sa le faca extrem de populare.
Până in prezent, MP3 500cc a fost cel mai mare motor pe care îl puteai cumpăra într-un format cu trei roți...Dar Yamaha isi are propriile planuri.
Se pare ca MWT-9 se va baza foarte mult pe MT-09 de la Yamaha. Asadar ne putem astepta, probabil, la un motor cu trei cilindri in linie de 850cc, adaptat pentru a-si distribui puterea in mod diferit, fiind vorba de acea roata suplimentara din fata. Dacă ar fi să ghicim – si asta e adesea necesar - estimam alimentarea acestui monstru pe trei roți undeva în jurul valorii de 115hp.
Potrivit lui Yamaha, "acest model conceptual pentru motocicletele cu înclinație multiplă (LMW) propune un nou tip de categorie în domeniul sportului cu motor. Sub conceptul de dezvoltare a unui "Cornering Master", MWT-9 montează un motor de 3 cilindri de 850 cm3 pe un corp fără cusur și dinamic."
Stilul MWT-9 este cu siguranta foarte provocator și - cel puțin în formă de concept - pare să coboare direct dintr-un film Transformers. Este greu să etichetați această motocicletă ca o piesă frumoasă cu un design care sa starneasca emotii, dar Yamaha este pe bună dreptate mândră de ingineria LMW. Și asa ar trebui să fie, deoarece montarea unui motor de 850cc pe o motocicleta cu trei roți și denumirea sa "Cornering Master" este o mișcare foarte îndrăzneață.
Yamaha, motocicleta, motocicleta cu trei roti,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”