In cadrul salonului NEC Bike Show 2008 din Marea Britanie au fost expuse multe motociclete custom dintre cele mai diverse, urmatoarele remarcandu-se in mod special. Barons Street Scrambler Barons Speed Shop a modificat motorul unui Triumph Tiger T110, marind capacitatea cilindrica la 750 cmc si schimband chiulasa, pentru a-l monta apoi pe un custom scrambler de exceptie. Kawasaki KH 500 / H2 Construit de Stu Yates, modelul foloseste un cadru de Kawasaki KH 500 din 1976, o furca fata upside-down de Kawasaki ZXR 400 si o bascula de Yamaha FZR 400. Bleedin Hell Blowin Shovelhead Customizatorul Richard Chys a folosit piese din garajul propriu pentru a realiza aceasta motocicleta, echipata cu un motor Harley-Davidson Shovelhead de 1.340 cmc si care foloseste pe spate o roata provenita de la o masina Jaguar MkII. TPE Honda Fireblade Un custom alcatuit dintr-un motor de Fireblade 929, furca fata upside-down Ohlins pentru curse, bascula de Fireblade 954, fara filtru de aer si cu multe elemente din fibra de carbon. Mint GSX 1100 EFE Constructorii Mark Law si Mark Hamey au modificat pana la extrem un GSX 1100 din 1984, saua fiind realizata prin imbinarea a doua unitati provenite de la o Hayabusa si o MV Agusta F4. Cafe Rouge Larry Houghton este autorul acestui custom deosebit realizat dintr-un Norton Commando de 850 cmc din 1976, construind de la zero cadrul motocicletei si rezervorul de benzina transparent. Sursa: motoflash.ro Mihai Manoleasa
motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”