Un vehicul competitional de referinta, Kawasaki KX250 reprezinta o motocicleta fundamental importanta din lineup-ul constructorului japonez. Modelul din clasa 250cc se adreseaza riderilor tineri, celor cu un nivel de pregatire mediu, participantilor la concursuri nationale, precum si pilotilor care concureaza in categoria MX2 - fiecare din acestia avand propriile necesitati si preferinte. Pentru sezonul 2023, inginerii Kawasaki au folosit la maximum feedback-ul oferit de riderii AMA Supercross, de cei din clasa MX2 din padocul MXGP si, mai aproape de casa, de concurentii la Campionatul Japonez de Motocross. Rezultatul este un vehicul care va raspunde cu pricepere nevoilor unei tipologii largi de rideri.
Cele mai semnificative optimizari pentru noul sezon, in cazul lui Kawasaki KX250, se reflecta in zona de motorizare, prin modificarile aduse valvelor de admisie in cadrul chiulasei, dar si prin alte upgrade-uri. Datorita imbunatatirii combustiei, KX250 livreaza performanta maxima si eficienta crescuta. De asemenea, ofera un cuplu marit la turatii joase si medii. Inginerii casei Akasi s-au mai asigurat si ca timpii de aprindere avansati se sincronizeaza cu modificarile la motor. In termeni de senzatie de putere, noul rotor pentru magnetou faciliteaza un moment de inertie crescut (9.5 kg·cm2 to 10.0 kg·cm2) contribuind la o livrare a puterii mai prietenoasa cu riderii de curse.
In ceea ce priveste treptele de viteza, rapoartele trei, patru, cinci si sase raman aceleasi, dar este introdusa o prima treapta mai lungă datorită feedback-ului din partea riderilor AMA Supercross, iar cea de-a doua treapta este, de asemenea, modificata pentru a face o tranzitie mai lina intre prima si a treia.
Experienta acumulata in Campionatul Japonez de Motocross se reflecta prin modificari in zona furcii de pe fata pentru o amortizare mai ferma si performanta off-road crescuta fara a sacrifica confortul in timpul pilotarii. Ale upgrade-uri la nivel de sasiu includ adoptarea unei anvelope spate mai mari sub forma modelului Dunlop MX33 110/90-19 in comparatie cu 100/90-19 utilizat anul trecut. In plus, scaritele pentru picioare sunt cu 5 mm mai late (fata-spate) si pozitionate cu 3 mm mai in spate pentru a oferi aderenta excelenta. Scaritele pentru picioare sunt, de asemenea, mai usoare.
Multi cunoscatori va vor spune ca rafinarea treptata si upgrade-urile care se integreaza perfect sunt adesea calea catre succesul in curse si aceasta este directia pe care producatorul de motociclete Kawasaki o urmeaza pentru KX250. Puterea utilizabila, imbunatatirile la motor si la sasiu, plus un real potential de a cuceri podiumul reprezinta caracteristicile cheie ale lui 2023 KX250 de la Kawasaki.
Gama de motociclete Kawasaki este disponibila si pe ATVRom Arad
kx250, motocross, dirt bike, motociclete kawasaki, kawasaki, motocicleta off road,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”