Si tot in buna traditie a acestui eveniment, BMW Motorrad arunca anual, pe vremea asta cateva indicii despre modelele ce vor debuta la Koln, fara sa si precizeze despre ce anume e vorba; astfel, in urma cu cateva zile, BMW a anuntat ca pregatesc doua motociclete noi pentru Intermot. Atat.
Acest anunt nu inseamna vreo surpriza, caci se stie deja ca germanii lucreaza la mai multe modele, deci singura problema o reprezinta identificarea celor doua modele pe care le vor expune la Koln, peste o luna. Mai ales ca BMW anunta ca o luna mai tarziu, la Milano, in cadrul salonului EICMA vor prezenta altceva. Si de abia de aici incepe truda identificarii modelelor.
Ce se stie acum? Ca germanii pregatesc doua noi versiuni ale modelului BMW R nineT gata pentru productie, existenta lui “Pure” si a lui “Racer” fiind confirmata deja de existenta unor brevete depuse pentru inregistrare la autoritatea americana de mediu CARB, documentele fiind “interceptate” in urma cu cateva saptamani si constituind subiect de stire pe atunci.
E foarte putin probabil ca BMW sa prezinte ambele versiuni in aceeasi zi intr-un show din cadrul Intermot, fiind mult mai plauzibil ca nemtii sa prezinta doar o versiune in Germania, pastrand-o pe a doua pentru Italia, in noiembrie. Nu e o teorie batuta in cuie, insa in mod normal nu s-ar proceda astfel.
In al doilea rand, se stie ca se lucreaza intens, nu numai pentru finalizarea platformei sportbike-ului atipic pentru BMW, de mici dimensiuni, dezvoltat cu partenerul indian TVS in India, dar s-a auzit tot mai insistent ca platforma va fi utilizata si pentru o motocicleta adventure. Se va intampla ca BMW sa vina cu acest model intr-unul din saloanele toamnei 2016?
A treia posibilitate ar privi motocicletele mari, acolo unde BMW se situeaza printre protagonisti. Astfel, se vorbeste la fel de insistent despre cum germanii au digerat destul de greu creatia italienilor de la Ducati pentru piata cruiserelor americana, punand imediat mana sa creeze un “XDiavel killer” in replica.
Va fi putin probabil, in schimb, sa apara vreun model nou R pentru 2017, desi ar fi o cerinta viitoare si imediata sa se pastreze R1200GS extrem de competitiva in raport cu lansarile recente ale Ducati si KTM. Mult mai probabil ar fi un nou 1000RR, updatat ultima oara in 2015, care chiar pare recent, mai ales pentru un superbike, dupa ce s-a acoperit si cu S1000RR.
S-ar putea reimprospata si BMW S1000R si/sau BMW S1000XR, mai ales ca in privinta celui din urma, exista plangeri din partea utilizatorilor care reclama vibratii nefiresti si o serie de alte probleme minore, dar care insumate ii transforma in utilizatori nemultumiti. Iar asa ceva nu se tolereaza la BMW. In plus, Ducati nu doarme pe segmentul adventure-sport, asa ca o alternativa competitiva pentru Multistrada se impune rapid.
In cele din urma, s-ar putea ca surpriza sa vina sub forma unui bagger BMW K1600, foarte asteptat dupa ce a aparut sub forma unui concept si ulterior anuntat ca posibil model de productie, despre care s-a vorbit destul de putin in ultima vreme, insa. Si aceasta varianta nu este de neglijat, in conditiile in care, in special in SUA, trendul bagger pare sa revina in forta. Iar aceste cruisere touring sunt motociclete scumpe, iar americanii (in special cei tineri) abia asteapta sa-si cheltuiasca banii pe cruisere in stil traditional, dar cu o sumedenie de componente si sisteme moderne, asa cum europenii au inteles sa le construiasca, in detrimentul brandurilor neaose Harley-Davidson sau Indian.
Mai sunt cateva saptamani si vom vedea cu ce s-au gandit BMW Motorrad sa loveasca piata in 2017, avand in vedere ca saloanele Intermot de la Koln si EICMA de la Milano sunt evenimente-cheie, in mod sigur vor lovi surprinzator si cu putere.
motocicleta bmw motorrad, motocicleta ducati, motocicleta ktm, motocicleta honda,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”