In mare, se stie problema, in acest moment italienii respirand putin usurati, dupa ce grupul de investitii anglo-rus Black Ocean a incheiat un acord, a reesalonat si platit o parte din datorii si lucrurile incep sa se aseze. De curand, Giovanni Castiglioni a stat de vorba cu Alan Cathcart de la Australian Motorcycle News, iar cel mai important aspect pe care CEO-ul MV Agusta l-a dezvaluit a fost ca pentru moment, nu intra in planurile companiei producerea unui nou superbike.
A fost o vreme, prin vara, cand s-a vehiculat insistent ca italienii au in plan proiectarea si dezvoltarea unui superbike cu totul nou, insa odata cu apropierea si trecerea de saloanele majore ale toamnei, s-a dovedit ca ori nu erau pregatiti (pe undeva, de inteles), ori planul a fost amanat. Si iata ca aceasta confirmare a venit, e vorba de o amanare fara termen.
In schimb, Castiglioni a anuntat ca MV Agusta se va concentra pe realizarea unui nou model cu patru cilindri, care va primi cu ocazia asta si o largire a cilindree-ului pana la 1.200cc. Era un model, de asemenea asteptat la EICMA 2016 de la Milano, insa mai mult ca sigur ca tot din cauza situatiei financiare lucrurile au fost intarziate.
Intrebat fiind despre datele tranzactiei cu grupul Black Ocean, Castiglioni nu a dat absolut nici un indiciu. In piata, se vorbeste de o vanzare intre 30% si 40% din actiunile MV Agusta, insa nu exista nici un detaliu public despre tranzactie. Nici despre situatia detinerii in continuare de catre Mercedes – AMG a celor 25% din actiunile italienilor nu exista vreo informatie. Tindem sa credem ca deocamdata in acest aspect nu au avut loc modificari.
Lucrurile stau destul de interesant in aceasta lumina. In acest moment, Castiglioni nu mai are o majoritate absoluta in structura de proprietate a companiei, ramanand totusi CEO-ul acesteia. Aceasta arata o situatie cu mult mai dramatica, deoarece ideologia lui Castiglioni fiul difera radical de cea a tatalui sau, fiind bazata pe ramanerea brand-ului in familie si gasirea unor solutii care sa permita supravietuirea si iesirea din colaps.
Deocamdata exista un set de masuri specifice, care au insemnat concret o reducere a productiei de la 9-10.000 unitati pe an, la doar 5.000 sau ca au avut loc disponibilizari de la 300 de persoane la sub 200, in care departamentul de cercetare si dezvoltare a fost aproape injumatatit. In ce masura ar ajuta aceste masuri compania, e devreme de estimat, insa posibil ca Giovanni Castiglioni sa cada din nou in picioare, mai ales ca il leaga prietenii si relatii de afaceri mai vechi cu cei din conducerea grupului Black Ocean.
superbike mv agusta, motocicleta mv agusta brutale 1200cc, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”