Bonneville Salt Flats a fost gazda evenimentelor de raliuri cu motociclete inca din 1912, iar primul record de viteza atins aici ii apartine „Teribilului” Teddy Tetzlaff (1914). In prezent, in acest peisaj unic din Utah se organizeaza trei evenimente de curse care atrag participanti de pretutindeni: Bonneville Speed Week (august), World of Speed (septembrie) si Bonneville World Finals (octombrie). Zona din nordul statului Utah este destinatia perfecta pentru vehiculele special proiectate sa testeze limitele de viteza, dar si cele de anduranta ale cutezatorilor piloti.
Probabil ca cel mai popular eveniment este Saptamana Vitezei (Speed Week). Se desfasoara pe parcursul a sase zile si permite interactiunea dintre spectatori si echipele concurente. La editia din acest an, Team 38 revine pe campul de sare pentru a incerca sa depaseasca recordul de viteza stabilit in octombrie 2016, cand motocicleta Ninja H2R a „zburat” cu 354 km/h, spre uluirea audientei. Pentru editia din acest an, Shigeru Yamashita in calitate de senior test rider isi propune sa depaseasca din nou capcanele lacului sarat, de aceasta data la bordul unei motociclete modificate Ninja H2.
Hashtag-ul #BeyondSpeed sugereaza ca echipa de rideri, ingineri si entuziasti ai vitezei nu se limiteaza la un record de viteza. In plus, Team 38 a precizat deja ca intentioneaza sa stabileasca recordul la bordul unei motociclete Ninja H2 care a fost „special pregatita”. Demn de mentionat este si ca modelul in cauza reprezinta versiunea street-legal si nu cea destinata exclusiv circuitului, adica modelul Kawasaki H2R.
Motocicleta H2 se afirma printr-un supercharger creat in-house capabil sa ofere putere extrema si acceleratie exploziva. Nu s-au facut publice specificatiile modificarilor efectuate de Team 38, insa exista dovezi ca unele operatiuni au mers in directia castigarii de cai putere.
Editia Bonneville Speed Week 2018 poate fi considerata al doilea capitol din incursiunea Team 38 in lumea vitezei cu o Ninja H2. Recordul stabilit in 2016 la bordul modelului Kawasaki H2R a fost de 220 mph.
In mod unanim, membrii echipei sunt dedicati si concentrati asupra „continuarii mostenirii de curse Kawasaki si totodata dezvoltarii motocicletelor japoneze”, dupa cum informeaza presa straina.
Aflati ca modelul supersport Ninja H2 cu supercharger este omonim cu motocicleta 750 cc Kawasaki H2 Mach IV cu motor in trei cilindri, 2 timpi care a facut furori in anii 1970 si a carei aparitie fulminanta a grabit declinul industriei de motociclete britanice. Cand producatorul a introdus aceasta motocicleta in industrie, a pretins ca va trezi la viata „piata de motociclete adormita” (trad. engl. „sleeping motorcycle market”). Mai mult decat orice alt model, a pus bazele reputatiei Kawasaki ca si constructor de top, fiind ceea ce jurnalistul in domeniu Alastair Walker a numit „inspaimantator de rapid, atractiv, fara bariere”.
H2 cea din timpurile noastre a fost prima data promovata in cadrul unei campanii la sfarsitul lui 2014 si a fost dezvaluita oficial publicului la targul Intermot.
kawasaki ninja h2, motociclete, kawasaki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”