Cea mai importanta actualizare (cel putin pentru marea majoritate a fanilor) o reprezinta cea facuta la motor, astfel ca desi s-a facut alinierea la standardele Euro4 de emisii, puterea creste de la aproximativ 140-143 cai putere, la 150, comparativ cu versiunile anterioare, in timp ce si cuplul a crescut de la 106 Nm la 108 Nm (la 9.500 rpm). Suzuki afirma ca aceasta crestere a puterii se datoreaza noilor admisii de ventilatie.
O a doua imbunatatire majora o reprezinta adaugarea unui ambreiaj care va preveni blocarea rotii spate la actionarea treptei inferioare. Apoi, mai exista mici modificari fata de versiunile anterioare, dar care se releva abia dupa o privire mai atenta, fiind vorba de manete negre sau controalele de picior.
Si da, vizual mai e vorba de adaugarea unui parbriz fumuriu variantei F. In rest, nimic modificat la carenajul sau partile de carenaj caracteristic modelelor S1000, poate doar aparitia unor scheme de culori noi, fara a se spune daca ar contribui cu ceva prospetime.
Daca editiile speciale de anul trecut au venit cu o puternica inspiratie MotoGP, cu carenaj din carbon (Carbon Edition GSX-S), cu culorile tematice ale echipei Suzuki din competitie sau cu combinatia rosu-negru, in acest caz va fi vorba de un all-black sau alb cu negru sau in all-white, plus o alta editie speciala Phantom S1000 cu o schema de culoare neagra mat.
motociclete, suzuki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”