Honda nu va calca pe urmele Ducati si Yamaha, a caror preocupare majora apare a fi inzestrarea noilor modele de motociclete cu cea mai recenta si performanta tehnologie si cu gadget-uri, ci se vor multumi cu o noua linie Fireblade practica si eficienta, intr-o maniera traditionalista, daca se poate spune asa.
Unul dintre brevetele recente arata ca Honda inoveaza o camera de aer ca fiind o parte incorporata in cadrul sasiului pentru a salva spatiul, desi nu in maniera in care o face Buell, de exemplu. Un alt brevet mai recent dezvaluie un nou design in care pare a se fi lucrat la greutatea modelului. Si cel mai recent brevet releva un sistem de motor cu came, care asigura atat spatiu, cat si reducerea greutatii (chiar daca nu substantial) a motorului.
Brevetul ilustreaza pana la detaliu cum doar un arbore de distributie este direct legat la parghie, in timp ce al doilea arbore isi obtine puterea din rotile dintate conectate la cel dintai. Altfel spus, se vede cum doar pinionul mare este folosit, in loc de doua. Iar in tabloul general, inseamna probabil ca modelul devine mult mai agil prin acest mecanism.
Iar pentru ca in ultima vreme orice invocare a brand-ului Honda duce implicit cu gandul la energiile considerabile investite in renasterea noului Africa Twin (devenit astfel un soi de Fata Morgana al motocicletelor Honda), probabil ca noile modele din linia Honda Fireblade vor fi lansate spre inceputul anului urmator, ca o estimare optimista.
Pe de alta parte, in contextul unor necesitati imediate dictate fie de piata, fie de evenimente in care Honda este deplin implicata, cum e de exemplu prestatia din cadrul MotoGP a echipei Honda Repsol, pregatirile pentru lansarea noii generatii Fireblade ar fi de asteptat sa nu mai treneze.
motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”