ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Noul UTV 2016 Can-Am Defender XT Cab, un Defender XT HD 10 cu cabina integrata


Noul UTV 2016 Can-Am Defender XT Cab, un Defender XT HD 10 cu cabina integrata
  18.02.2016

Cu ocazia prezentarii de la inceputul lunii iunie, de anul trecut, a noului lineup 2016 de vehicule ATV si side-by-side, oficialii Can-Am BRP au mentionat ca intentioneaza ca in urmatorii patru ani, la fiecare sase luni, compania sa mai lanseze un produs nou. In acest sens, acum doua zile, constructorul nord-american a lansat noul 2016 Can-Am Defender XT Cab, mai exact un model Can-Am Defender XT HD 10 la baza, care beneficiaza acum de pachetul XT Cab integrat din fabrica, asigurand un exceptional confort, o cabina in toata regula, care sa vina in ajutorul celor care lucreaza sau se distreaza in special in sezonul rece.

Inainte de a mentiona noutatile aduse de acest model liniei Defender, sa ne reamintim despre ce e vorba in modelul de baza HD10, pe care se grefeaza acest pachet XT Cab. Asadar, Can-Am Defender XT Cab se va putea bizui, la fel ca si modelul de baza HD10, pe foarte puternicul si performantul motor Rotax HD V-Twin de 976cc, racit cu lichid, prevazut cu Intelligent Throttle Control (iTC™) cu Electronic Fuel Injection (EFI) si care este capabil sa dezvolte 72 cp si un cuplu maxim la un numar scazut de rotatii, adica 82,7, menit sa asigure o livrare optima. De asemenea, sa ne amintim ca motorul a fost plasat in spatele sasiului, in vederea reducerii zgomotului, vibratiilor, incalzirii cabinei si pentru acces facil al soferului si pasagerului.


Noul UTV 2016 Can-Am Defender XT Cab, un Defender XT HD 10 cu cabina integrata - Defender

Transmisia de ultima generatie Pro-Torq a fost special calibrata in ideea de a defini caracterul principal de vehicul utilitar al Defender-ului, dotata fiind cu un sistem special de raspuns imediat (QRS – Quick Response System), responsabil de conducerea in regim de viteza scazuta intr-un mod lin, dar si de livrarea imediata a puterii si cuplului in situatii imediate. Protectia electronica a curelei de transmisie (Electronic Drive Belt Protection) monitorizeaza transmisia continua variabila a curelei (CVT) pentru a determina conditiile de traseu si a alerta soferul atunci cand e cazul, in vederea accelerarii sau decelerarii bruste. De asemenea, Defender ofera un nou sistem de tractiune in 4 moduri, selectabile in functie de natura terenului si sarcinile de indeplinit, fiind prevazut si cu traditionalul diferential (auto) blocabil Visco-Lok. Soferul poate selecta intre trei tipuri de conducere: Eco, Normal sau Work, diferentiate de cantitatea de putere si cuplu livrate in mod personalizat pentru fiecare tip de activitate, evident si cu consumuri diferite de combustibil.

Pachetul XT Cab, care transforma UTV-ul Defender HD 10 intr-un nou model, vine cu modificari de ordin practic, ergonomic si estetic, ducand standardul de confort si utilitate in privinta vehiculelor side-by-side la un nivel superior.

Cabina acestui model, caci despre o cabina vorbim atunci cand spunem ca noul pachet transforma Defender-ul HD 10 intr-un UTV cu cabina, este alcatuita din mai multe componente. In primul rand, acoperisul, realizat acum dintr-un plastic durabil si foarte rezistent, are rolul de a proteja ocupantii de intemperii, indiferent de natura lor.


Noul UTV 2016 Can-Am Defender XT Cab, un Defender XT HD 10 cu cabina integrata - side-by-side

Mai departe, cabina a fost prevazuta cu un parbriz din sticla, rabatabil in 3 pozitii si detasabil la nevoie, potrivit intr-o rama fixata de capota, fara sudura, asigurand o etanseitate perfecta in urma prinderii. Acest parbriz a fost dotat si cu un kit cu stergator de parbriz, ca dotare standard. Geamul din spate, cu optiune de deschidere prin alunecare, asigura accesul facil la bena, dar contribuie si la ventilatie, dupa caz. Usile integrale, realizate din material dur, sunt dotate cu geamuri actionate electric, de asemenea, in vederea aerisirii. Astfel, toate acestea completeaza o cabina etansa, functionala, cu un deosebit rol in protectia impotriva conditiilor meteo, asigurand o operativitate ridicata in orice moment pentru acest UTV. La acest aspect contribuie si un kit integrat de incalzire, cu 10 surse de ventilatie, care contribuie la incalzirea interiorului cabinei in zilele friguroase sau in noptile de panda la vanatoare.


Noul UTV 2016 Can-Am Defender XT Cab, un Defender XT HD 10 cu cabina integrata - Mossy Oak

Modelul 2016 Can-Am Defender XT Cab a fost dotat cu un troliu de mare capacitate, de 2.041 kg, fiind proiectat astfel incat sa ajute la cele mai grele operatiuni. Acesta este actionat printr-un buton situat pe consola, la stanga volanului pentru o usurinta in accesare. De asemenea, modelul are dedesubt un scut de protectie integral, realizat din materiale extrem de rezistente, aparand partea inferioara de obstacolele din teren. Sub pasager se afla un spatiu de depozitare foarte generos, de 21 l, usor accesibil si usor detasabil.


Noul UTV 2016 Can-Am Defender XT Cab, un Defender XT HD 10 cu cabina integrata - side-by-side

In oferta recenta a Can-Am BRP, 2016 Defender XT Cab HD10 va fi  deocamdata disponibil in variantele cromatice Intense Red, Pure Magnesium sau cu outfit-ul de camuflaj Mossy Oak Break-Up Country Camo.

Tag-uri

utv can am defender, side by side, sxs, sxs can am,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate