Dispunand de acelasi motor, primul si inca singurul din industrie cu 3 cilindri, de 998cc si cu o senzatie de directa conectare la placerea condusului sportiv mult mai proaspata si reala decat originalul YXZ (altfel, si acesta recunoscut ca avand modul de condus sportiv foarte apreciat), noul model aduce ca mare noutate transmisia SS – Sport Shift. Tehnologia SS e definita de o cutie de viteze in cinci trepte secventiale cu transmisie manuala, oferind un ambreiaj automat avansat si padele pur sportive, eliminand nevoia de coexistenta a pedalei de ambreiaj si luare a piciorului de pe acceleratie, in timpul schimbarii manetei.
Padelele de inspiratie sportiva de pe YXZ1000 SS sunt montate pe coloana de directie si sunt sincronizate cu tehnologia Yamaha Chip Controlled Shift (YCC-S), un sistem avansat automat de ambreiaj, care elimina necesitatea pedalei de ambreiaj. Acest lucru permite unei game largi de entuziasti sa se bucure de performanta pur sportiva si sa fie in conexiune directa a primului SxS din istorie cu transmisie complet manuala.
Secventa de schimbare – trecerea in sus a padelei dreapta si deplasarea in jos a celei din stanga – a fost proiectata pentru un condus mult mai intuitiv, chiar daca acestia nu sunt familiarizati cu ceea ce presupune operarea unei transmisii manuale. 2017 Yamaha YXZ1000R SS ofera o experienta interesanta si distractiva mult peste ceea ce ofera automobilele cu padele. Sistemul Sport Shift incorporeaza caracteristici care completeaza total experienta si asa extraordinara a unui SxS pur sportiv, cum este YXZ1000 la baza. O trecere automata la o treapta inferioara este asigurata de sistem, atunci cand vehiculul se opreste, chiar daca pilotul nu a efectuat manual acest lucru.
O alta caracteristica interesanta si inovatoare a noului model YXZ1000R SS o reprezinta noul “Launch System”, care ofera un foarte interesant si excitant sentiment de accelerare marita de pe loc (similara cu “eliberarea/caderea ambreiajului” intr-un vehicul cu pedala de ambreiaj), adaugata la experienta directa si euforia aferenta. Mai concret, se ajunge la nivelul dorit de rpm, inainte de angajare a primei trepte de viteza. In functie de teren, pilotul poate ajunge la o treapta de viteza inferioara, avand 10.000 rpm, ceea ce poate sa asigure o pornire de pe loc superioara chiar rivalului dintr-un YXZ de prima generatie, fie si pentru cei mai putin experimentati conducatori de SxS.
Daca tehnologiile mentionate pot da o imagine a ceea ce inseamna cu adevarat un astfel de vehicul SxS (si mai) pur sportiv, trebuie sa fie si amintite sistemele de suspensie cu totul noi, care insa vor fi in dotarea editiilor speciale 2017 YXZ1000R si YXZ1000R SS. Amortizoarele FOX 2.5 Podium X2 Shocks, care ofera compresie graduala, de viteza mare/redusa si de revenire de viteza mare/redusa si arcuri elicoidale duble, au fost realizate in parteneriat intr-un proiect comun dedicat special acestor modele.
Aceste socuri de neegalat in industrie ofera cel mai mare confort la viteza joasa, fara a sacrifica performanta, dar si in situatiile de conducere agresiva, combinate cu ajustabilitate fara precedent in diferite tipuri de teren sau stiluri de conducere. Ofera, de asemenea, o cursa foarte lunga a suspensiilor, de 16,2 inci fata si 17 pe spate (41,1 cm, respectiv 43,1 cm). Caracteristicile suplimentare ale acestor suspensii includ dispozitive de reglare dubla pe capacul superior si structura tubului dublu, arcuri duble, cu rata de cuplare si reglaj de corssover, amortizare pe pozitie sensibila si multe altele.
Noul venit, atat in varianta de baza, cat si in varianta Special Edition (SE) va fi disponibil incepand cu luna august, cand va fi gasit in showroom-uri, atunci fiind anuntat si pretul.
sxs, side by side, yamaha,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”