În 2010 lumea era un loc diferit. Motocicletele japoneze sport au dominat piața. Apoi a venit momentul in care BMW și-a lansat atacul pe piața Superbike, și de atunci nimeni nu a mai avut nici o idee despre ceea ce urma sa se întâmple.
Bine, poate că este cam prea hiperbolic, dar nu există nici o îndoială că BMW a declansat o furtună pe piata motocicletelor și a forțat producătorii japonezi să ia atitudine in fata unei asemenea concurente.
Și acum se pare ca lucrurile se repeta...
Potrivit publicatiilor de specialitate, noul S1000RR va fi complet reconstruit de la partea de jos in sus - motorul pare sa fie mai mic (dar poate nu si capacitatea sa), este finisat si gata si furcile sunt noi. În timp ce ampatamentul pare să fie identic, întreaga configurație pare a fi mult mai compactă decât modelul actual din showroom-uri.
Alte modificări notabile ar fi un tablou de bord TFT plin de culoare alături de gadgeturile obișnuite, dar cea mai mare schimbare vizuală pe care o vedem aici... Farurile asimetrice cu aspect atât de ciudat, care au oferit BMW-ului un aspect unic pe drumuri, par să nu mai existe.
Timpul va confirma aceste aspecte. Ne asteptam la o dezvaluire completa abia la show-ul EICMA din Milano in luna noiembrie.
motocicleta bmw S1000RR, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”