Cei de la BRP Ski-Doo intotdeauna ne surprind cu ceva nou si anul 2015 nu face exceptie. Noi modele Renegade si Summit au fost adaugate gamei de produse si de asemenea isi fac debutul o seama de inovatii tehnice si noi componente si accesorii, dupa cum vom vedea in continuare.
Renegade XRS
Clientii au creat cerere pentru acest snowmobil suficient de mult timp cat sa-i determine pe cei de la Ski-Doo sa le ofere exact ce au nevoie. Noul Renegade XRS 800R E-TEC are toate caracteristicile modelului cu senila mai scurta cu exceptia faptului ca este echipat cu o senila RipSaw de 137x15x1.5” sau optional cu o senila Ice Ripper XT de 137x15x1.25”.
Summit X 174
Noul Summit beneficiaza de o senila de 174x16x3”, noi skiuri Pilot DS 3 si o serie de echipamente proiectate special pentru reducerea greutatii gasite in noul pachet T3.
Pachetul T3
Noul pachet T3, disponibil pentru doua modele Summit X, include o lista lunga de caracteristici care nu doar adauga stabilitate si tractiune dar reduc semnificativ greutatea. Printre noile caracteristici ale pachetului T3 se numara:
- O noua senila PowderMax 3 disponibila in variantele de lungime de 163 si 174 inci cu profil de 3 inci
- Schimbator de caldura spate mai scurt pentru a reduce greutatea snowmobilului
- Suspensie spate tMotion de greutate mai redusa
- Skiuri pilot DS 3 pentru control si manevrabilitate sporita
- Evacuare de greutate redusa, mai usoara cu 2270g care este conforma cu standardele OEM privind poluarea fonica
- Suspensie fata RAS 2, cu o greutate cu 800g mai redusa
Suspensia fata RAS 2
In ultimele sezoane nivelul de performanta al suspensiei fata nu se potrivea cu cel al suspensiei spate rMotion. Pentru 2015, cei de la Ski-Doo au remediat aceasta problema folosind noua suspensie RAS 2 fata pe majoritatea modelelor XS si SM. Cu o noua geometrie si un design avansat, aceasta asigura manevrabilitate si stabilitate pe traseele cele mai dificile si faptul ca skiurile vor avea un contact bun cu solul in toate conditiile. Iar pe langa faptul ca imbunatateste absorbtia socurilor si stabilitatea atat la drum drept cat si la colturi, suspensia fata RAS 2 este cu 800g mai usoara decat suspensia standard si adauga inca 20mm de garda la sol.
Motorul 600 ACE este imbunatatit cu sistemul iTC (Intelligent Throttle Control)
Toate modelele echipate cu un motor 600 ACE primesc pentru 2015 tehnologia Intelligent Throttle Control (controlul inteligent al acceleratiei), posibilitatea de selectare a modului de rulare sport, standard si ECO si sistemul Learning Key, prin care se poate limita puterea motorului pentru incepatori. De asemenea, potrivit Ski-Doo, motoarele 600 ACE vor creste economia de combustibil cu 5%.
Chiar mai multe inovatii tehnice – maneta de acceleratie ajustabila
Ski-Doo introduce o premiera in industrie, maneta de acceleratie care poate fi rotita pe ghidon in functie de preferintele de actionare – poate fi rotita cu 180 de grade pentru a fi folosita fie cu degetul mare fie cu restul degetelor.
Cheie RF DESS
Cheia normala DESS a fost imbunatatita pentru a deveni o cheie RF DESS pe majoritatea modelelor. Noua cheie foloseste un cip cu radiofrecventa si un magnet pentru o conexiune mai buna fata de modelul DESS traditional.
Motorul 900 ACE se extinde la modelele Expedition si Skandic
Motorul 900 ACE a fost adaugat la lista de optiuni de motorizare pentru modelele Expedition SE, Expedition LE, Skandic WT si Skandic SWT.
Motorul 1200 4-TEC si platforma XR se intorc
Pentru 2015 se observa o revenire a motorului 1200 4-TEC si a platformei XR. Toate modelele cu motor 1200 4-TEC beneficiaza de mici actualizari cum ar fi controlurile de pe partea stanga a ghidonului.
Ski-Doo Renegade
Gama de modele Renegade continua sa creasca si sa se schimbe odata cu tendintele pietei. Pentru a se adresa schimbarilor si cererii din partea clientilor, cei de la Ski-Doo au delimitat mai clar segmentele de snowmobile on-trail si off-trail. Au adaugat gamei de produse modelul Renegade XRS pentru pilotii care vor beneficiile unei senile mai lungi, au adus modificari pachetelor X si Adrenaline prin schimbarea latimii senilei de la 16” la 15” si de asemenea au scos pe piata si Renegade Sport varianta cu motor 600 Carb.
Iar asta nu e tot. Pentru modelele Renegade pentru off-trail, Backcountry si Backcountry X primesc suporturi pentru picioare tip XM, senile imbunatatite de 137x16x1.75” cu tehnologie FlexEdge si o suspensie spate modificata pentru imbunatatirea performantei si a usurintei de operare pe traseu. De asemenea, toate modelele Renegade in afara de Sport primesc o noua suspensie fata RAS 2.
Summit
Summit X cu pachet T3 este disponibil in variantele de lungime 163” sau 174” in timp ce modelele normale Summit X sunt disponibile in lungimile de 146”, 154” si 163” cu acelasi profil al senilei de 2.5” ca si anul trecut. Numai modelele Summit echipate cu T3 primesc suspensia fata RAS 2. Modelele SP 600 E-TEC 146 si 154 primesc senile cu tehnologie FlexEdge si profil de 2.5” in timp ce SP 800R E-TEC ramane neschimbat. Modelele Sport revin cu motoarele 800R PowerTEK si 600 Carb, iar modelul de 600 primeste pachetul de manevrabilitate S36.
MXZ
Pachetele XRS si X primesc noua suspensie fata RAS 2, la fel si TNT, in timp ce varianta Sport nu. MXZ Sport 600 Carb ramane cu sasiul XP pentru 2015 in timp ce 600 ACE este imbunatatit cu platforma XS. Varianta 550 fan nu mai este disponibila ca MXZ.
Grand Touring
Ambele modele SE si LE raman cu sasiul XR, dar acum sunt echipate cu sistemul SilentDrive. Grand Touring Sport 600 ACE se muta pe platforma XS si varianta 550 fan ramane cu sasiul XP. 600 carb nu mai este o optiune valabila, iar gama Grand Touring nu primeste RAS 2 pentru 2015.
Freeride
Modelele Freeride 146 si 154 raman relative neschimbate pentru 2015 dar sunt acum disponibile cu calibrare pentru altitudine inalta sau pentru nivelul marii. Schimbarile aduse lui Freeride 137 includ o senila imbunatatita PowderMax 137x16x2.25” cu tehnologie FlexEdge si pornire electrica standard. De asemenea, gama Freeride nu beneficiaza de suspensie RAS 2 pentru 2015.
Expedition
Ambele modele SE si LE sunt acum disponibile cu variantele de motorizare 600 E-TEC, 900 ACE si 1200 4-TEC si beneficiaza de skiuri Pilot DS 2.
Tundra
Tundra Extreme revine cu ghidonul montat cu aproximativ 5 cm mai inainte, suporturi pentru picioare XM, lumini spate LED, controluri noi montate in partea stanga si un sistem de transport LinQ in locul portbagajului spate. Tundra LT si Sport beneficiaza de mici schimbari.
Skandic
Skandic SWT este acum disponibil cu motoarele 600 E-TEC sau 900 ACE in timp ce WT este disponibil in variantele de motorizare 600 E-TEC, 900 ACE, 600 ACE si 500 fan. Ambele primesc skiuri Pilot DS 2 pentru 2015.
Componente si accesorii
Cei de la Ski-Doo au lucrat nu numai la noile modele si imbunatatiri dar s-au concentrat si pe extinderea gamei de componente si accesorii pentru 2015. Unele dintre acestea includ:
- Kit de lumini pentru aparatorile de maini
- Oglinzi pentru aparatorile de maini
- Extensii pentru aparatorile de maini
- Soclu multifunctional de montare GPS pentru REV-XR si REV-XU si pentru modelele mai vechi
- Portbagaj LinQ pentru snowboard si skiuri
- Cutie de transport rigida LinQ
- Kit de suspensie spate articulate pentru 154” tMotion si SC-5M
- Kit de suspensie fata RAS 2
- Bara de protectie fata XU
- Bara de protectie spate XU HD
- Troliu de 2500 lbs WARN ATVROM - importator snowmobile Arctic Cat, BRP Lynx, BRP Ski-Doo
snowmobile brp, ski doo, snowmobile Ski-Doo, snowmobil,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”