Aceste imagini, nu foarte izbutite din punct de vedere calitativ, ar trebui sa fie un motiv de bucurie pentru fanii sportsbike-urilor si mai ales pentru fani, insa se pare ca sunt mari sanse sa-i dezamageasca. Motivul ar fi ca e vorba de cateva aspecte cosmetice imbunatatite si cam atat. Departe de ceea ce promitea Honda la inceputul anului, care a lasat sa se inteleaga ca va fi ceva de lasat cu gura cascata.
Poate a fost cam dur spus “cateva aspecte cosmetice imbunatatite”, caci carenajul are un design modificat, insa in ideea de haine noi, caci la bani marunti, cadrul si bascula, ba chiar si carcasa motorului par sa fie destul de asemanatoare cu actualul model de Fireblade. Chiar si cutiile ambreiajului nu par modificate, daca punem modelele alaturi, pentru comparatie.
Exista o acoperire a cadrului in apropiere de partea din fata, acel gol din sasiul modelului 2016, unde existau furtunurile de la radiator inapoi la motor. In plus, ce se mai poate remarca ar fi subcadrul revizuit, ansamblul cozii si evacuarea, insa acestea din urma ar fi fost oricum existente, daca se face conformarea la normele Euro 4.
Totusi, nu ar trebui sa fie un motiv de dezamagire totala, deoarece inca nu se stie ce exista sub carenaj, unde mai mult ca sigur ca Honda a facut unele modificari tehnice interesante in motorul sau cu patru cilindri in linie, de un litru. Si bineinteles, electronicele, cum ar fi controlul tractiunii sau setari ale sasiului si geometriei, care vin deja de la sine aproape. Si in plus, exista suficienti fani care sa spuna ca “ok, nu m-a lasat cu gura cascata vizual, insa acest Fireblade e un Fireblade, nu altceva”, ceea ce nu se poate desigur contrazice.
motocicleta honda fireblade, motocicleta honda cbr1000rr, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”