Acest line-up nu vine cu schimbari radicale la motociclete, insa cu siguranta acele modificari sunt notabile, fie si pentru ca intervin in aspecte sau componente esentiale in motocross. In schimb, un aspect ramane neschimbat si totusi aduce zambetul pe buzele fanilor Yamaha: pretul.
2016 Yamaha YZ450F a fost revizuit usor, dar ramane in continuare aceeasi motocicleta care a castigat Dirt Rider 450 MX in acest an. Incepand cu motorul, YZ450F este acum echipat cu un control de lansare (launch control) menit a gestiona tractiunea la start, cu unele modificari la ECU pentru a se adapta acestui program de control de lansare. Sistemul de admisie si supapa de evacuare au fost revizuite pentru a stimula controlabilitatea motocicletei in fazele low- si mid-range, in timp ce un ambreiaj revizuit ofera un mai bun si constant rulaj. Yamaha a realizat o creștere a fiabilitatii cu un rotor revizuit cu racire cu apa.
Sasiul YZ450F a suferit o serie de modificari, incepand cu unele mici schimbari la forma cadrului (chiar in zona suspensiei spate). Partea superioara a motorului a suferit de asemenea schimbari in zona suportului atat ca forma, cat si ca materialul folosit. Toate aceste modificari fac ca motocicleta Yamaha sa aiba o tractiune, un demaraj si o stabilitate superioare. Furca s-a inaltat cu 2-3 mm si a primit noi setari clicker, in timp ce suspensia spate a fost o idee mai inmuiata. Discul de frana spate a fost marit de la 250 la 270 mm, marind rata de incetinire/franare in raport cu posibilitatea de accelerare.
La fel ca-n cazul modelului 2016 YZ450F si in cazul modelului YZF250F imbunatatirile constau in cateva trucuri (sau upgrade-uri) menite a imbunatati performantele si durabilitate. Si aceasta motocicleta s-a impus in concursuri gen Dirt Rider in sectiunea 250cc Four-Stroke Motocross Shootout, asadar nu au fost motive solide de a realiza altceva decat unele modificari in cazul modelului 2016. Si bine au facut, pentru ca o motocicleta care, pe langa rezultate, e foarte iubita si apreciata, nu poate fi obiectul unei inlocuiri sau modificari drastice.
In structura motorului, a fost proiectat un nou piston plat, care e acum acoperit cu DLC (diamond like carbon) care face sa functioneze optim motorul la temperaturi mai joase. Biela a fost tratata termic pentru o durabilitate sporita, cu o saiba de presiune instalata la capat pentru reducerea frecarii interioare. Ca si in cazul fratelui mai mare, YZF250F a primit o serie de update-uri in privinta ambreiajului si supapelor de admisie. Lipseste launch-control-ul (deocamdata), insa ECU a fost revizuit pentru o rulare mai constanta, cu vibratii reduse si o senzatie de cuplu mai direct. Modificarile sasiului sunt minore, suspensiile au fost actualizate pentru o mai buna compresie si revenirea amortizoarelor in ambele capete, in timp ce discul de frana a fost marit la 270 mm.
Pentru ca anul acesta Yamaha implineste 60 de ani de existenta (in privinta domeniului powersports), evident ca nu putea lipsi o editie aniversara care consta in doua modele YZ250F si YZ450F vopsite in galben-negru: Yamaha 60th Anniversary Edition YZ250F/YZ450F
motocicleta yamaha, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”