Un foarte interesant parteneriat s-a incheiat recent intre Ducati Corse si KYMCO, avand ca obiect transformarea constructorului taiwanez de scutere drept principalul si oficialul furnizor al echipelor Ducati din MotoGP si World Superbike.
Intelegerea dintre cele doua parti prevede ca echipele Ducati din MotoGP si WSBK sa utilizeze o serie de modele Agility R16 50 4T, in principal, alaturi de alte scutere ale KYMCO in zona boxelor organizate pentru echipe, in cadrul curselor.
In cadrul parteneriatului a fost stabilit ca modelele KYMCO Agility R16 50 4T + utilizate de Ducati sa fie impodobite in culorile oficiale ale echipelor Ducati implicate in intrecerile amintite. Astfel, echipa Ducati MotoGP va folosi scuterele KYMCO vopsite in rosu si alb, care vor fi colantate si cu insemnele sponsorilor echipei, in timp ce echipa Ducati Superbike - Aruba.it Racing din WSBK va folosi scuterele vopsite in celebra combinatie rosu si negru a echipei, de asemenea colantate cu insemnele sponsorilor.
Din pacate, taiwanezii de la KYMCO nu au in plan punerea in vanzare a unor astfel de versiuni ale modelelor de Agility, nici macar sub forma unei editii limitate. Sau cel putin nu a reiesit asa ceva nici macar din vreun zvon. Cu toate ca o astfel de manevra de marketing ar profita indiscutabil vanzarilor.
Pe de alta parte, trebuie remarcat un aspect interesant. Nu demult, scapasera niste informatii sub forma de zvonuri si barfe potrivit carora Ducati ia in serios o linie de scutere productie proprie. De fapt, totul a pornit de la un interviu cu CEO-ul Ducati, Claudio Domenicali, in care intrebat fiind despre perspectivele de extindere a liniei companiei, a lasat sa inteleaga ca nimic nu este exclus, chiar in contextul in care reporterul insista "chiar si scutere?". Sigur, daca e vorba de o perspectiva indelungata, de cativa ani, da, nimic nu este exclus, insa multi s-au repezit sa traga concluzia ca Ducati are in plan o linie de scutere.
Recentul parteneriat cu KYMCO da un raspuns transant la ceea ce spunea Domenicali in luna martie a acestui an: in acest moment nu se pune problema unei linii de scutere Ducati, punct si de la capat. In plus, scuterele de la taiwanezi vor fi folosite in MotoGP si WSBK exclusiv, nici macar KYMCO nu se gandeste sa comercializeze aceste versiuni. Si aceasta se poate aprecia cel mai bine in raport cu succesul Ducati in Europa si SUA, cu alte cuvinte, daca ar fi in plan producerea unei linii de scutere, de ce s-ar pastra secretul?
KYMCO Agility R16 + este un model urban, cu un motor in 4 timpi, disponibil in variante de 50cc, 125cc si 200cc, recunoscut a fi foarte fiabil si usor de condus, cu un consum redus.
scuter, motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”