Cabrioletele sunt oarecum dezavantajate la crash teste pentru nu beneficiaza de rigiditatea structurala a modelelor cu plafon. Chiar si in cazul CC-urilor, masini cu hard-top retractabil, crash-testele se fac in modelul decapotat, pentru a vedea cat de bine isi protejeaza masina ocupantii, daca un accident se intampla in aceasta configuratie. Peugeot 308 CC nu a avut nici un fel de probleme la crash-testul efectuat de EuroNCAP cu acest model de autovehicul si a reusit sa obtina 5 stele, cu 36 de puncte din 37 posibile. Punctul a fost pierdut la testul de impact frontal. Impactul lateral si cel cu stalpul au permis masinii sa obtina 18 puncte din tot atatea posibile. Peugeot 308 CC a fost creditat cu 3 stele din 5 la testul de protectie a copiilor, singurele probleme fiind legate de indicatiile vagi asupra sistemului de prindere ISOFIX. Masina a obtinut 2 stele din 4 la testul de protectie a pietonilor, aceasta pentru ca, desi spoilerul protejeaza foarte bine picioarele acestora, majoritatea zonelor capotei unde ar putea lovi capul unui adult sau al unui copil nu asigura mai deloc o protectie adecvata . Sursa: (www.sotto.ro)
peugeot, autovehicule,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”