La toate cele mentionate, iata se adauga noua casca Intelligent Cranium, care inglobeaza o serie de tehnologii prezente si la celelalte prototipuri anuntate pana acum de respectivii producatori (HUD navigation, date meteo actualizate in timp real, etc.), dar se remarca totusi printr-o maniera diferita de integrare si prin idei inovatoare, din categoria “stai putin, cum de nu s-a gandit nimeni pana acum la asta?”.
Astfel, in primul rand, vorbim despre camera video plasata la spatele castii. De fapt, e vorba de doua camere anterioare, care ofera un camp de vizibilitate de 210°, permitand pilotului sa aiba o adevarata panorama a ceea ce se petrece in spatele sau, fara sa fie nevoit sa se intoarca si sa piarda contactul vizual cu ce se afla in fata sa si care aproape elimina unghiurile moarte in vizibilitate.
Da, in cazul castii anuntate de Nand Logic erau de asemenea doua camere HD, numai ca una dintre ele era dispusa in fata, monitorizand traficul frontal. iC-R nu incarca informational si vizual perspectiva pilotului, dar ofera cu cele doua camere din spate o retro-panoramare totala a traficului.
Insa cea mai mare inovatie, indiferent cum ar putea fi descrisa din punct de vedere tehnic, o reprezinta sistemul de iluminare si notificare. Exista doua lumini LED (galben-chihlimbar si rosu), pe care pilotul le vede la marginea perspectivei ofeite de vizor, care functioneaza ca alerta de avertizare a masinilor care vin din spate. Sistemul de iluminare LED functioneaza in tandem cu un sunet de alerta sau o vibratie in interiorul castii. Intocmai ca la telefoanele mobile, se poate seta in prealabil functionarea fie a alertei sonore, fie a vibratiei, fie a ambelor simultant, dupa preferinta. Culoarea galben inseamna “Atentie!” si va clipi in intervale de 2 secunde, cand un vehicul se apropie la distanta mai mica de 128 m (420 ft.), clipire insotita de avertismentele sonore si/sau de vibrare amintite. Culoarea rosie inseamna “Pericol”, va clipi o data pe secunda si inseamna ca vehiculul din spate s-a apropiat la mai putin de 73 m (240 ft.). Excelent pentru orice motociclist care traieste frica de a nu fi acrosat din spate.
O alta inovatie interesanta si extrem de utila este existenta unui mini panou solar pe partea superioara a castii care asigura autonomie largita sistemelor inteligente ale castii, fara grija reincarcarii periodice in moduri conventionale. De asemenea, casca iR-C este dotata cu un SDK - Software Development Kit (trusa de dezvoltare a programelor) deschis, pentru dezvoltarea aplicatiilor mobile personalizate, plus un sistem E-tint, care permite colorarea sau decolorarea vizorului printr-un singur buton.
Aceasta casca pare a fi una dintre cele mai complete si interesante casti inteligente oferite pana acum, desigur cu titlu de “in curand”. Mai cu seama ca se pare ca finalizarea proiectului si comercializarea depind in stransa legatura de fondurile pe care le vor obtine, inclusiv prin sustinere publica, pe pagina Indiegogo de donatii. Ramane de vazut in ce masura aceasta va fi si ea o stire interesanta, promitatoare si atat sau se va materializa cat de curand.
echipament moto, echipament protectie moto, casca protectie moto,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”