Astfel, dimensiunile, sarcina utila, tractarea, garda la sol, manevrabilitatea, accesoriile si multe alte caracteristici sunt identice modelelor de baza, insa motorul vine ca raspuns al Polaris la cerintele si feedback-ul din domeniu, oferind o putere crescuta si o eficienta ridicata.
“Noul sistem de propulsie turbo diesel asigura un consum scazut de combustibil, in conditiile in care anumite servicii din armata SUA, dar si multi militari straini au cerinte stricte si normative clare in privinta consumului de motorina”, a declarat Jed Leonard, senior manager la Polaris Defense. “Si la fel de important pentru clientii nostri militari, am proiectat acest sistem nou de propulsie diesel pentru a corespunde cerintelor cele mai ridicate legate de misiuni si performante extreme off-road, in care Polaris si MRZR sunt de mare incredere, in misiuni de pace, in operatiuni de securitate si in misiuni militare conventionale.”
La randul sau, Brendon Reedy, manager de program de achiztii in structurile de aparare ale SUA a declarat: “De-a lungul ultimilor trei ani, am avut un dialog deschis cu Polaris despre modul in care folosind vehiculele MRZR ar putea aparea imbunatatiri in vederea desfasurarii misiunilor militare in conditii de eficienta ridicata. Acest dialog a fost benefic pentru noi, in cadrul programului de pregatire de lupta, Polaris incorporand sugestiile noastre in mod corespunzator. In cazul MRZR-D am sugerat modificari pentru imbunatatiri ale consumului si ergonomie si am avut placerea sa vedem ca aceste sugestii au fost ascultate. Este frumos sa vezi companiile comerciale precum Polaris cum continua sa investeasca in industria de aparare si suntem fericiti sa vedem rezultatul acestor investitii in materializarea unui MRZR turbo-diesel”.
Productia va continua si cu propulsia originala pe benzina a vehiculelor MRZR 2 si MRZR 4, la care se vor adauga comenzile pentru noul turbo-charged MRZR-D, cu producerea si livrarea incepand chiar din acest an. Despre specificatiile tehnice deocamdata Polaris nu a oferit nici un detaliu, insa daca pornim de la declaratia ca 2016 Polaris MRZR-D va avea performantele modelelor MRZR 2 si MRZR 4, la care consumul va fi imbunatatit, atunci presupunem ca va fi vorba de un motor Prostar 900 adaptat pentru diesel, cu un minim 88 cp de putere, cea mai mare putere livrata in segment.
Vehiculele Polaris Defense furnizeaza o combinatie ravnita de livrare putere si cuplu, versatilitate si mobilitate off-road, rezultand in urma a 60 de ani de experienta in vehicule off-road, pur si simplu de neegalat. De la durul MV 850, la modularul si agilul MRZR, nemaivorbind despre DAGOR cel inspirat de camioanele speciale, mobilitiatea tactica a vehiculelor Polaris ofera un avantaj trupelor militare, recunoscut de fortele armate ale SUA si aliatii acestora.
utv polaris defense, side by side, polaris, sxs polaris,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”