Gama Polaris RZR
In timp ce Polaris a anuntat o crestere de putere pentru RZR XP 1000 si RZR XP 4 1000 2015 acum cateva saptamani, acesta a fost doar inceputul pentru schimbarile gamei RZR pentru 2015. Polaris RZR a fost singurul side-by-side sport de 50 de inci din industrie inainte ca Arctic Cat Wildcat Trail sa apara pe piata anul trecut cu aproape 10CP mai mult. Polaris a raspuns acelei provocari cu noul 2015 RZR 900 care ofera un motor de 75CP ProStar 900. Noul motor ProStar ofera cu peste 40% mai multi cai putere si cu 15% mai mult cuplu decat modelele anterioare RZR 800. 2015 Polaris RZR 900
Alte caracteristici includ suspensia fata si spate cu brate duble cu o garda la sol de 27.9 cm si o cursa de 25.4 cm fata si spate, anvelopele PXT de 26 inci, un sasiu mai rigid, un volan mai rigid, portierele, centurile de siguranta, rezervorul mai mare de combustibil de 36 litri, luminile LED din cabina de pilotaj, instrumentele de bord iluminate cu fundal albastru, spatiul de depozitare central, torpedoul mai mare si frana de motor standard si sistemul EPS de pe RZR 900 EPS Trail Edition. Scaunele cu un design nou completeaza pachetul, iar modelele LE vor oferi un sistem de ajustare a scaunului soferului fara sa fie nevoie de unelte suplimentare.
Tot nou pentru 2015 este RZR S 900, care este dotat cu acelasi motor ProStar 900 de 75CP, precum si suspensia fata si spate cu brate duble, cu o cursa de 31.1 cm fata si 33.5 cm spate si o garda la sol de 31.8 cm. In plus fata de caracteristicile lui RZR 900, RZR S 900 este dotat cu anvelope cu 8 pliuri de 27 inci GBC Dirt Commander. 2015 Polaris RZR S 900 Polaris RZR 900 va fi oferit in culorile alb si camuflaj. RZR 900 Trail Edition va fi disponibil in culorile negru si rosu. Editia de 55 inci RZR 900 XC cu EPS, EBS, Turf Mode, anvelope de 27 inci GBC Dirt Commander pe jante de 14 inci Vader, amortizoare FOX Performance Series 2.0 Podium X, garda la sol de 31.8 cm, faruri LED si display interactiv digital va fi disponibil pe culoarea negru. RZR S 900 va fi oferit pe culoarea alb iar modelele EPS vor avea la alegere culorile rosu, negru si titanium. 2015 Polaris RZR 900 XC
Tot nou pentru 2015 este primul vehicul RZR special pentru trasee cu noroi – RZR XP 1000 High Lifter Edition. Pentru a face fata acestui tip de traseu, Polaris a modificat transmisia pentru un cuplu special si a adaugat un lant heavy-duty, iar admisia de aer este la o pozitie inalta. Alte caracteristici includ axuri fata reproiectate, arcuri de suspensie mai rigide, amortizoare specifice Walker Evans, anvelope de 29.5 inci High Lifter Outlaw si EPS standard. Polaris a echipat acest vehicul si cu portiere mai joase, un troliu de 4500 de livre cu cablu sintetic si oglinda retrovizoare. Pentru protectie sporita in conditii de noroi si curatare mai usoara, vehiculul are un scut de protectie special cu drenare. 2015 Polaris RZR XP 1000 High Lifter Edition
Pentru curse prin desert sau trasee cu nisip, Polaris ofera modelul 2015 RZR XP 1000 Desert Edition. Acest model are brate duble speciale, o cursa a suspensiei de 40.6 cm fata si 45.7 cm spate, o garda la sol de 33 cm si jante de 15 inci cu tehnologie beadlock “incaltate” cu anvelope de 30 inci GBC Mongrel. Conditiile de rulare in desert pot fi dure asa ca Polaris a echipat modelul RZR XP 1000 Desert Edition cu un scut de protectie HMW, roata de rezerva si protectie pentru sasiu. Centurile de siguranta in 6 puncte, plafonul, scaunele PRP, cutia de transport si bara de lumini LED completeaza pachetul. 2015 Polaris RZR XP 1000 Desert Edition
Privind tehnologia, Polaris lanseaza un nou display digital interactiv pe RZR XP 1000 Desert Edition si pe RZR 900 XC Edition. Acest display LCD color de 4.3 inci ofera pilotului informatii despre performanta vehiculului, conditiile de operare, conditiile de rulare si capabilitatile Bluetooth. Conectivitatea GPS ofera informatii exacte despre locatie inclusiv altitudine, latitudine si longitudine, compas si abilitatea de a inregistra ruta pilotului si salvarea punctelor de reper pentru ca traseul sa poata fi gasit oricand. Informatiile despre traseu si despre harti pot fi actualizate prin RiderX.com pentru a asigura actualitatea acestora. Pentru a ramane conectat, display-ul ofera conectivitate smartphone prin Bluetooth pentru a vedea mesajele, apelurile pierdute, nivelul bateriei telefonului si puterea semnalului. Acest nou display interactiv digital va fi disponibil de asemenea ca accesoriu pentru alte modele.
Gama Polaris Ranger
Pentru anul 2015, Polaris declara ca 75% din gama Ranger a primit imbunatatiri privind performantele si un stil nou bazat pe cel al varfului de lance Ranger XP 900. 2015 Polaris Ranger 570
In 2014, Ranger 570 pentru 2 pasageri a oferit un motor de 40CP racit cu lichid, cu un singur cilindru, ProStar 570 EFI. In 2015 acest vehicul ofera 44 CP si o capacitate de tractare crescuta cu 20%. Saua pentru 2 pasageri a fost imbunatatita pentru confort crescut iar pozitia volanului poate fi ajustata acum cu pana la 25.4 cm. Ranger 570 modelul de baza ofera noi spatii de depozitare in bord si in spatele seii, plus un torpedou mai mare si locatii imbunatatite ale suporturilor pentru pahare. Modelul cu EPS vopsit in culoarea bronz ofera de asemenea un spatiu de depozitare sub scaun de 26 litri.
Modelele Ranger vor fi disponibile cu 3 optiuni de putere – Ranger 570, Ranger EV si noul Ranger ETX. Ranger ETX ofera un motor de 31CP, EFI, ProStar si va fi disponibil in culorile verde si alb. Ranger 570 si Ranger Crew 570 vor fi oferite in culorile verde, rosu si camuflaj, cu o versiune EPS cu 2 locuri culoarea bronz si EPS cu 4 locuri pe rosu. Ranger EV va fi disponibil pe culorile gri si camuflaj. 2015 Polaris Ranger ETX
Tot nou pentru 2015, Polaris va oferi trei optiuni de putere pentru platforma Ranger XP, un Ranger XP 900 imbunatatit la 68CP, un nou Ranger 570 Full-Size si Ranger Diesel, acum cu un motor Kohler Diesel. Platforma Full-Size Ranger Crew adauga de asemenea un motor de 570 si optional Diesel.
Pentru 2015, toate vehiculele Ranger Full-Size vor beneficia de noi deschideri pentru admisia de aer pe stalpii din spatele pilotului si pasagerului, permitand un flux de aer imbunatatit la motor si la transmisie.
Ranger XP 900 va fi disponibil pe verde, rosu si camuflaj. Modelele Ranger XP 900 EPS vor include culorile verde, rosu, gri, alb, negru, hunter, argintiu, NorthStar Deluxe Edition si Hunter Deluxe Edition. Ranger 570 Full-Size este disponibil pe culorile verde, rosu si camuflaj, iar modelul EPS este argintiu. Ranger Diesel este oferit pe culoarea verde. Ranger 6x6 va continua sa fie oferit ca un model 2014 pe vede si gri. 2014 Ranger Diesel HST si Deluxe HST vor fi oferite de asemenea pe verde. 2015 Polaris Ranger Diesel
Similar vehiculelor Ranger full-size, gama multi-pasager va avea trei optini de putere pe platforma Ranger Crew. In plus fata de Ranger Crew 900 de 60CP cu 5 locuri, Polaris va oferi modelul Ranger Crew 570 de 40CP cu 6 locuri si modelul Ranger Crew Diesel cu 6 locuri.32342 In plus pentru 2015, Polaris introduce trei noi pachete Ranger XP 900 EPS Deluxe: Ranger XP 900 EPS Vogue Silver Deluxe pentru curse pe traseu, Ranger XP 900 EPS Hunter Deluxe Edition pentru vanatoare si Ranger XP 900 EPS NorthStar Deluxe Edition pentru vreme rece si munca. Pentru vanatori, Polaris ofera Ranger XP 900 EPS Hunter Deluxe Edition pe camuflaj. Cabina de pilotaj este completata de parbriz si luneta. Alte caracteristici includ EPS standard si EBS (engine braking system), troliu de 4500 de livre si scaune incalzite.
2015 Polaris Ranger XP 900 Hunter Deluxe Pentru a face fata frigului extrem, Ranger XP 900 EPS NorthStar Edition este prevazut cu scaune incalzite si o cabina de pilotaj completa cu parbriz, luneta, incalzire, stergatoare de parbriz si oglinda retrovizoare.
Gama Polaris Sportsman
Pentru 2015, gama Polaris aduce 6 noi vehicule prin care redefineste valoarea premium. Noi pentru gama premium 2015 sunt Sportsman XP 1000 si Sportsman Touring XP 1000. Vehiculele sunt propulsate de un motor de 88CP ProStar single overhead cam 1000 Twin. Alte caracteristici includ un sistem performant AWD (all wheel drive), EPS standard si sistemul Polaris EBS (engine braking system) cu control activ al coborarii ADC (active descent control). 2015 Polaris Sportsman XP 1000 Pentru o rulare mai lina pe noul Sportsman Touring XP 1000, modelul ofera o sa imbunatatita pentru pilot si pasager cu un contur redefinit. Modelul are o capacitate semnificativa de remorcare de 680 kg si cea mai mare capacitate a portbagajelor de 54 kg fata si 108 kg spate. Standard mai sunt troliul Polaris HD de 2500 livre, o noua integrare pentru accesorii de agricultura si un design optim al farurilor si al instrumentelor de bord. Sportsman XP 1000 va fi disponibil pe culorile negru metallic si camuflaj. Sportsman Touring XP 1000 va fi disponibil pe culoarea bronz. 2015 Polaris Sportsman XP 1000 Camo
Polaris extinde clasa 500 pentru 2015 prin adaugarea a doua modele premium – Sportsman 570 SP si Sportsman Touring 570 SP. Suspensia fata cu brat dublu are o geometrie optimizata iar alte caracteristici includ tractiunea 4x4, sistem EBS cu ADC, 660W de output electric, integrare pentru troliu si plug, vopsea speciala si jante din aluminiu de 14 inci cu anvelope Maxxis de 26 inci. 2015 Polaris Sportsman 570 SP Sportsman 570 SP va fi disponibil pe culorile rosu si titanium, exista o varianta Hunter Edition cu dotari complete iar Sportsman Touring 570 SP va fi disponibil pe rosu si albastru. In completarea gamei premium vine Sportsman 850 SP cu EPS si 4WD pe rosu si titaniu si Scrambler XP 1000 cu EPS pe alb. 2015 Polaris Sportsman Touring 570 SP In clasa 500 pentru 2 persoane se afla si noul Sportsman X2 570, care are acelasi sasiu ca si Sportsman Touring 570 EPS, dotat cu EPS pentru a reduce oboseala pilotului. 2015 Polaris Sportsman X2 570 Sportsman X2 570 va fi disponibil pe verde si rosu. Tot in gama Value pentru 2 persoane vor fi Sportsman Touring 570 pe verde si Sportsman Touring 570 EPS pe alb, Sportsman ETX de 30CP, cu injectie electronica si monturi pentru troliu si plug, pe verde si albastru. Motorul ProStar ETX 2015
Gama Sportsman ACE
Cu ceva timp in urma, Polaris a introdus Sportsman ACE, cu un design special, care este o incrucisare intre un ATV Sportsman si un UTV cu un singur loc. Sportsman ACE a debutat cu motorul de 32CP ProStar cu EFI – cel acum regasit pe toate noile modele ETC. Acum Polaris ofera un al doilea model – Sportsman ACE 570. Acest model are toate caracteristicile originalului si in plus ofera mai multa putere cu motorul de 45CP, racit cu lichid, cu un singur cilindru, ProStar 570. Modelul va fi disponibil pe culorile alb si albastru. 2015 Polaris Sportsman ACE 570 ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Linhai, Kawasaki, Suzuki, TGB, Yamaha
polaris, sxs, side by side,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”