ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Polaris isi imbogateste lineup-ul 2016 cu doua modele side-by-side cu 4 locuri


Polaris isi imbogateste lineup-ul 2016 cu doua modele side-by-side cu 4 locuri
  07.10.2015

Polaris Industries Inc. a lansat ieri doua noi vehicule side-by-side Polaris din gama RZR: 2016 RZR XP 4 EPS Turbo si 2016 RZR XP 4 1000 EPS High Lifter Edition, menite sa ofere experiente off-road performante in diferite medii, desert, noroi, dune sau drum accidentat, experiente pe care compania le rezuma sintetic: “stilul de viata RZR”.

In urma cu aproximativ trei luni, a lansat lineup-ul 2016, dintre care am putut remarca noul 2016 RZR XP EPS Turbo, complet regandit si reproiectat pentru a oferi puterea de varf in industrie, performante de neegalat si durabilitate. Acum, Polaris diversifica acest model, oferind doua noi vehicule cu patru locuri, pornind de la acest model teribil si impresionant, urmarind ca distractia si aventura sa poata avea loc in cadrul familiei sau grupului de prieteni.

Noul 2016 Polaris RZR XP 4 Turbo EPS este o combinatie finala de performanta extrema intr-un side-by-side, cu absolut toate caracteristicile RZR XP Turbo EPS. Ambele sunt complet re-proiectate, de sus pana jos si din fata in spate, urmarind suprematia in domeniu prin oferirea de putere impresionanta si manevrabilitate de invidiat. Practic, daca ar fi sa “descompunem” atributiile vehiculelor RZR, descoperim la noile modele superlativul in fiecare dintre putere, suspensie, agilitate, confort si personalizare.  


Polaris RZR XP 4 Turbo EPS 2016

Motorul 144HP Polaris ProStar® Turbo 4-Stroke DOHC Twin Cylinder Turbocharged de 925cc ofera in continuare cel mai mare cuplu (cu 45% mai mare decat in precedenta gama) si cea mai mare putere din industrie 144 cp (cu 30% mai mare), fiind dezvoltat pentru performanta extrema. Componentele acestuia sunt la randul lor de top, pistoane forjate, un nou lichid de racire a aerului cu radiatoare duble montate in fata, prevazute cu ventilatoare de mare capacitate, un arbore cotit (270 grade) forjat si modernizat, biele de inalta rezistenta, un cilindru punte inchis, un sistem nou de lubrifiere. Pentru un control deplin al puterii masive dezvoltate de ProStar Turbo, sistemul de management al motorului a fost actualizat, incuzand detectorul de blocare, controlul impulsului si un sistem de retur al combustibilului cu debit mare, pentru a se asigura livrarea de putere maxima in toate conditiile de teren, elevatie si temperatura.

Asa cum aratam si la lansarea lineup-ului Polaris 2016 in aceasta vara, cu ocazia prezentarii modelului RZR XP Turbo EPS, testarile motorului au fost facute in vederea obtinerii maximului de performanta si durabilitate pe parcursul atator kilometri, incat se putea ocoli pamantul de noua ori. Motorul este asociat cu o transmisie integral noua si puternica, realizand o livrare optima de putere in toate conditiile prin sistemul PVT complet automat, avand o usurinta de operare incredibila pentru toate tipurile de piloti.

RZR XP TURBO EPS PVT

Similar cu EPS RZR XP Turbo, 2016 RZR XP 4 Turbo EPS are suspensia mai precis reglata datorita sistemului exclusiv de amortizare FOX Podium Internal Bypass Shocks, care ofera cel mai ridicat nivel de manevrabilitate indiferent de duritatea si denivelarea terenului, intalnit in randul vehiculelor side-by-side. Asociat cu un ampatament lung, suspensia dual A-arm fata cu un traseu de 40,6 cm si suspensia spate inspirata din cursele sportive 3-Link trailing arm cu o incredibila cursa de 45,7 cm, RZR XP 4 Turbo EPS va oferi una dintre cele mai netede plimbari cu un side-by-side, indiferent ca pilotul va fi singur sau insotiti de pana la 3 pasageri.

Agilitatea vehiculului este data si de sistemul High Performance On-Demand All-Wheel-Drive care coordoneaza masinaria in reactie cu aspectul terenului. De asemenea, sistemul de franare se afla printre cele mai performante din industrie, avand performante uriase cu noile frane imbunatatite dotate cu etriere ci pistoane triple in fata si etriere cu pistoane duble in spate si discuri de otel inoxidabil de 248 mm ventilate in cele patru colturi, pentru o franare puternica si instantanee.

Remorcare XP TURBO EPS PVT

In privinta confortului, de asemenea, proiectarea vehiculelor RZR cu patru locuri a fost realizata cu un maxim de performanta, pe marginea design-ului exclusiv si patentat, care plaseaza motorul in spatele scaunelor pasagerilor in mijlocul vehiculului pentru a beneficia de un centru de greutate jos si o pozitie confortabila a soferului si a pasagerilor. Toate scaunele sunt reglabile si proiectate cu un unghi optim pentru confort sporit, iar centurile de siguranta sunt ajustabile pe inaltime, astfel ca pozitia ocupantilor este data de dorinta lor la care sunt adaptate componentele si nu invers.

Entuziastilor RZR care sunt mereu dornici de a-si adapta si personaliza vehiculul, Polaris le ofera pentru RZR XP 4 Turbo EPS peste 110 de accesorii de tot felul prin Polaris Engineered Accessories™, toate gandite pentru a asigura o calitate ridicata a acestui side-by-side, pornind de la infatisare si terminand cu utilitatea si integrarea. De altfel, vehiculul este prevazut cu o serie de puncte de montaj si sisteme de prindere, special create pentru accesorii, asigurand o montare/demontare rapida, fara un necesar marit de scule ajutatoare. Vorbim despre bare de protectie fata, spate, placi de protectie a partii inferioare, usi simple sau cu geamuri, acoperisuri, parbriz sau orice alte astfel de accesorii.

Modelul va fi disponibil in SUA si Canada in cursul acestei luni, oferta cromatica fiind Graphite Crystal si Spectra Orange, iar preturile valabile pe continentul nord-american pornesc de la aproximativ 27.500 dolari SUA cu dotarile standard strict.

Cel de-al doilea model prezentat, 2016 Polaris RZR XP 4 EPS High Lifter Edition, are o destinatie clara: noroiul. Da, de putina vreme marii producatori de vehicule powersports precum Polaris, Can-Am BRP, Arctic Cat s.a. au descoperit o nisa in aventurile off-road, noroiul, pe care sunt decisi sa o exploateze la maxim. In realitate, pentru cei care sunt innebuniti sa ruleze vehiculele de teren in noroaie incercand sa scoata ce-i mai bun din ele, reteta e simpla: se ia un model puternic, de succes, i se urca motorul si evacuarile, i se ataseaza anvelope pe masura si cu cateva alte imbunatatiri, se ofera un model nou. Probabil ca e vorba de o cheltuiala sensibil egala cu optiunea de a customiza after-market modelul obisnuit, dar deja e o alta discutie.

Noul model 2016 Polaris RZR XP 4 EPS High Lifter Edition ofera posibilitatea ca pe langa pilot sa se bucure pana la alte trei persoane (din familie, prieteni, colegi etc.) de binefacerile unei rascoliri ale mlastinilor si zonelor acoperite de noroaie.

XP TURBO EPS PVT Imagine Laterala

La fel ca si modelul de doua locuri, RZR XP 1000 EPS High Lifter Edition, modelul recent lansat are un motor ProStar® 1000 capabil sa dezvolte 110 cp si adaptat cu racire si componente specifice pentru lupta cu noroaiele. Motorul montat in pozitie superioara, asigura o evacuare optima a apei si o capacitate marita de acces pentru aer. Liniile de aerisire sunt integrate in cadrul cabinei pentru a le mentine departe de resturi, in vederea unor performante sporite. In vederea optimizarii puterii si a cuplului in cadrul manevrelor prin noroi, descoperim un lant revers mai mare si piese mai putine, pentru evitarea unor sincope cauzate de diverse gripari.

Suspensia, de asemenea, este deosebit de importanta in traversarea unor trasee pline de noroi, de aceea RZR XP 4 1000 EPS High Lifter Edition ofera un sistem care sa poata raspunde fidel si in cele mai groase si lipicioase noroaie. Garda la sol este de 38,1 cm, in timp ce arcurile suspensiilor (aceleasi dual A-arms fata si Trailing Arm pe spate, cu bara de stabilizare) sunt proiectate sa fie mai rigide ajutand vehiculul sa nu se afunde mai mult, atunci cand creste greutatea din cauza noroiului colectat si lipit de partea inferioara.

Pilotaj XP TURBO EPS PVT

Spuneam mai sus ca una dintre componentele esentiale ale vehiculelor destinate acestei nise, a celor care iubesc noroiul, este dotarea cu anvelopele necesare acestui gen de aventura. Asadar, avem de-a face cu anvelopele exceptionale cu diametru de 75 cm High Lifter Outlaw 2, cu striatii pregnante, menite sa aiba o priza excelenta in materia vascoasa si alunecoasa. Cand lucrurile devin mai complicate, un troliu standard de 2.041 kg, cu switch-uri integrate in pansa de bord si coarda sintetica foarte rezistenta aferenta pot da o serioasa mana de ajutor in extragerea din namol.

Vehiculele side-by-side RZR se lauda ca ofera mult mai mult confort pentru pilot si pasageri in acest lineup 2016, insa lucrurile sunt duse si mai departe in cazul RZR XP 4 1000 EPS High Lifter Edition, in conditiile in care parcurgerea in forta a noroaielor reprezinta o aventura obositoare si solicitanta. Astfel, tehnologia Dryseat utilizata la scaune, impreuna cu usile la jumatate din fabrica tin cat pot de mult noroi departe de pasagero. Usile sunt dotate cu un sistem de blocare sigura, cu puncte de contact in panou si aripile laterale. EPS (Electronic Power Steering – servodirectia electronica) standard inseamna si ajuta la mentinerea traiectoriei dorite impreuna cu posibilitatea pilotului de a se ocupa si de ceea ce se afla in spate si in lateral prin intermediul oglinzilor retrovizoare, in timpul condusului, fara sa fie nevoie de semi-intoarceri si diminuarea atentiei pentru ce se afla in fata. Dupa o aventura obositoare dar extrem de intensa prin noroaie, vehiculul poate fi curatat usor, iar usile se pot demonta si ulterior monta rapid si fara prea mari batai de cap.

Esapament XP TURBO EPS PVT

Experienta indelungata in privinta aventurilor in noroaie si ape a producatorului Higher Lifter se regaseste la cei mai inalti parametri tehnologici de calitate si fiabilitate in cadrul colaborarii cu Polaris Industries, care are ca rezultate aceste vehicule side-by-side speciale, fie ca vorbim despre modelul cu doua locuri, fie ca vorbim de noul model de patru locuri. Acesta din urma, de asemenea beneficiaza de accesoriile numeroase oferite de Polaris Engineered Accessories (incluzand sisteme audio, de lumini, de depozitare etc.) care aduc atata bucurie entuziastilor proprietari de RZR, pentru a-si maximiza experientele deosebite in lupta cu noroiul.

De asemenea, acest model va fi disponibil in America de Nord incepand din acesta luna, la un pret pentru dotarile standar incepand cu 25.700 dolari SUA, in schemele de culori Electric Blue Metallic, Titanium Matte Metallic.

Tag-uri

atv polaris sportsman, atv polaris ranger, side by side, sxs polaris,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate