Piata de ATV-uri pentru tineri s-a imbogatit printr-o pereche de modele lansate recent de Polaris. In general si partial justificat, piata pentru segmentul de +10 ani nu se poate lauda cu foarte multe modele, indiferent de brand-ul constructor, astfel ca perechea 2016 Polaris Sportsman 110 EFI si 2016 Polaris Outlaw 110 EFI vine ca o surpriza placuta pentru aceasta categorie de varsta.
Ceea ce aduce nou aceasta mini-linie de ATV Polaris este, pe langa vadita inlocuire a modelelor clasei 90cc cu doua noi modele de 110cc, adaugarea sistemului de aprindere electronic, ceea ce va face ca pornirea ATV-urilor pe vreme rece si/sau la altitudini ridicate sa nu mai reprezinte o problema.
Altfel, inginerii de la Polaris Industries s-au aplecat cu preocupare si asupra aspectelor legate de o mentenanta facila, la indemana chiar pentru adolescenti, o crestere a gradului de manevrabilitate si posibilitatea de rulare lejera, dar mai ales a sporirii sigurantei, fiind totusi vorba de un public-tinta cu varsta redusa.
Ambele modele folosesc acelasi motor, monocilindric, in 4 timpi, de 112cc, racire cu aer si, cum ziceam, un sistem de pornire Electronic Fuel Injection (EFI), transmisie automata si dezvolta o viteza de rulare pre-setata de 15 mph/24 km/h. Fiind vorba de ATV-uri pentru copii, supravegherea de catre adulti este obligatorie, astfel ca pre-setarea din fabrica de viteza maxima 24 km/h poate fi modificata de catre adultul supraveghetor in anumite cazuri pana la 29 mph/47 km/h.
Suspensiile au fost modificate, fata de linia precedenta de 90cc, astfel ca s-a facut trecerea de la un singur A-arm la unul dublu, marindu-se supletea ATV-ului. O alta modificare importanta s-a realizat in cazul franelor. Punandu-se pe primul plan siguranta, sistemul de frane al modelelor precedente determina un control foarte ferm, avand ca rezultat o rulare incetinita si pe alocuri greoaie. Astfel ca sistemul 4-Wheel Drum ramane practic acelasi, insa discurile au fost regandite pentru a asigura o rulare dezinvolta.
Rotile Stamped Steel vin imbracate cu anvelope Duro de 19 x 7-8 fata si Duro de 18 x 9.5-8, suficient de puternice si aderente, incat sa ofere siguranta si constanta in rulare. Inaltimea seii este de 68,6 cm, ceea ce asigura o pozitie optima adolescentului si greutatea ATV-ului (gol) de 126 kg asigura o manevrabilitate sporita.
Modelele din noua linie Youth Polaris, adica 2016 Polaris Sportsman EFI si 2016 Polaris Outlaw EFI vin cu un pret sensibil mai mare decat precedentele modele de 90cc, dar acest pret se reflecta in aceasta crestere de cilndree, in imbunatatirile aduse de care vorbeam mai sus, dar si intr-o serie de dotari standard si auxiliare. Aminteam de sistemul de control al vitezei, la care adaugam saua incalzita, suporturi de picioare full, faruri mult mai performante, atat pentru cresterea vizibilitatii pe timp de zi, cat si pentru noapte, un model licentiat de casca DOT venit in dotarea tuturor modelelor Youth Polaris, un curs video de initiere si de invatare a utilizarii ATV-urilor, nelipsitele catarguri flexibile cu stegulet, pentru sporirea vizibilitatii, de asemenea.
2016 Polaris Sportsman EFI vine in varianta de culoare Sage Green, in timp ce Outlaw EFI vine in schema de culoare Voodoo Blue.
Alaturi de cele doua modele, Polaris va continua sa vanda in linia Youth si Outlaw 50, destinat clasei + 6 ani, entry-level-ul Phoenix 200, destinat clasei T, adica +14 ani si side-by-side-ul RZR 170 EFI, pentru clasa de rideri +10 ani.
atv polaris, atv copii, polaris sportsman 110 efi,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”