In fapt, marea noutate a modelului in serie limitata nu o reprezinta decat o noua schema de culori, Blue Fire, cu prima schema grafica a Polaris, dungile “muscle stripes” White Lightning care invaluie caroseria, zice producatorul ca realizate la cererea exclusiva a clientilor. Nimic de spus, arata destul de bine, cam in genul Shelby Cobra 427. Plus ceva ce aminteste de Tron. Adica niste fasciculele in forma de X, ale proiectoarelor si un parbriz colorat din seria Ripper, aflat in prima linie defensiva impotriva insectelor sacaietoare. Da, si interiorul luminat cu un kit de iluminare cu LED.
“Suntem foarte incantati sa lansam cea mai noua editie din lineup-ul Slingshot, intr-o culoare pe care ne-au solicitat-o clientii”, a spus Craig Scanlon, vice-presedinte Slingshot. “Cu acest vehicul lansat inainte de sezonul plin, ne asteptam la cereri fara precedent. Cantitatile sunt limitate, asa ca nu mai asteptati”, a completat Scanlon.
Slingshot inseamna un triciclu, asa cum multi o stiu, o varianta intermediara intre “cusca” automobilelor si libertatea celor doua roti data de motociclete, cu doua roti de directie si oprire in fata si o roata de burnout-uri in spate, cu doua scaune la mijloc, care ofera pasagerilor o chemare viscerala de viteza. Iubitorii acestor vehicule pe trei roti vor invoca in sprijinul pasiunii lor, fata de motociclete, un confort incontestabil si o stabilitate, in special in viraje. Si da, se stie ca Slingshot ar fi principalul rival al celebrului Spyder creat de Can-Am.
Revenind la editia speciala recent lansata a Slingshot, Blue Fire SL Limited Edition, asa cum aratam, se distinge prin infatisarea data de schema de culoare si schema grafica, plus alte aspecte minore, legate de look, altfel fiind la baza in privinta motorizarii, sasiului si dotarilor un model SL obisnuit.
Astfel, Slingshot e oferit, de regula in trei nivele de echipare distincte. Slingshot-ul de baza are schema Gloss Black de culoare, jante de 17 inci din aliaj usor in fata si o roata de 18 inci in spate. Slingshot SL, versiunea premium, vine in variantele Red Pearl sau Turbo Silver, cu jante mai mari in fata, de 18 inci si 20 inci in spate (din aliaj de aluminiu), plus un parbriz tip lama, deflector de vant. De asemenea, aceasta versiune a fost dotata cu o consola media, cu un ecran LCD de 4,3 inci, camera foto integrata, o conexiune Bluetooth si un sistem audio cu sase difuzoare. Scaunele sunt rezistente la apa, centurile de siguranta au trei puncte de prindere. Slingshot SL LE ofera toate upgrade-urile intalinite pe versiunea SL, dar include dotarile de care am vorbit mai sus.
Cateva vorbe sa ne reamintim si ce inseamna Slingshot in termeni tehnici. Astfel, in fata, chiar in “nas”, e montat un motor DOHC in patru cilindri de 2.400cc, care e gata sa livreze 173 cp la 6.200 rpm si un cuplu teribil de 225 Nm la 4.700 rpm, in conditiile in care linia rosie e setata la 7.000 rpm. Cantarind peste 790 kg, e capabil sa atinga suta de km in aproximativ 4,6 secunde, in timp ce viteza maxima ajunge la 210 km/h.
Categoria triciclurilor reprezinta, fara discutie, o categorie de “fite” oriunde in lumea aceasta, aparitia unui astfel de vehicul pe strada garantand o multime de priviri si capete intoarse. De aceea nici nu trebuie sa ne mire pretul, astfel ca un model “obisnuit” Slingshot pleaca de la 21.500 dolari, ca sa ajunga la 27.000 dolari, costul acestui model limitat, Slingshot Blue Fire SL Limited Edition. Vorbim desigur, de pretul fara taxe si alte costuri, de la care se porneste in achizitionarea pe teritoriul SUA.
slingshot polaris, triciclu polaris, polaris,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”