Polaris RZR a redefinit vehiculele recreationale side-by-side si ofera in prezent cea mai ampla linie de modele destinate traseelor cat mai variate, in varianta de 2 sau 4 locuri, oferind o combinatie finala de putere, suspensie, agilitate, confort si nu in ultimul rand, posibilitate de personalizare after-market. Detinerea unui model RZR inseamna mai mult decat trasee prin desert, paduri, munti si noroaie, inseamna apartenenta la o comunitate de proprietari care impartasesc stilul de viata RZR si-si traiesc la maxim experientele.
Noul model oferit in gama RZR pentru anul 2016 este S 1000 EPS, care aduce putere premium pentru trasee si experiente extreme. Detine un motor impresionant in raportul putere-greutate si acceleratie cu un raspuns foarte rapid, binecunoscutul ProStar® 1000 care dezvolta 100cp, un sistem foarte capabil de suspensie dual A-Arm spate cu amortizoare FOX 2.0 Podium X Shocks, de asemenea un sistem excelent True All-Wheel Drive System care asigura o agilitate deosebita, plus sistemul standard electronic de servodirectie (EPS). In privinta confortului, modelul beneficiaza de o ergonomie revolutionara data de scaunele cu perne mari si solide, spatiu optimizat pentru suporturile de picioare si usi instalate din fabrica (in varianta ¼) cu o larga posibilitate de customizare. De altfel, modelul poate beneficia de mai mult de 90 de accesorii tehnice din fabrica, subliniindu-se astfel fiabilitatea ridicata.
Alte imbunatatiri aduse in lineup-ul Polaris RZR 2016 include o optimizare a pozitiei pilotului pe modelele RZR 1000 EPS, RZR 900 EPS, RZR S 900 EPS, RZR XC 900 EPS, RZR 4 900 EPS, RZR XP 1000 EPS, RZR XP 4 1000 EPS si vehiculele non-EPS prin adaptarea scaunului intr-un nou unghi care aduce coatele mai aproape de corp, prevenind astfel o oboseala a soferului in timpul traseelor mai lungi.
2016 Polaris RZR XP 1000 are de asemenea slidere reglabile la centurile de siguranta, care ofera ocupantilor posibilitatea de a-si adapta prinderea in functie de inaltime sau nivelul dorit de confort. Aceste modificari de natura ergonomica asociate cu un design patentat specific RZR care plaseaza motorul in spatele scaunului pentru un centru de greutate jos, plasarea ocupantilor fata de mijlocul vehiculului si posibilitatea de adaptare a cabinei, cu mentionatele modificari la suportul de picioare si la pernele scaunelor, ofera experiente deosebit de placute in abordarea chiar si a terenurilor de mare dificultate.
O mentiune aparte merita facuta in legatura cu noul 2016 Polaris XP Turbo EPS, deoarece modelul a fost regandit de la cap la coada, beneficiind de performante de invidiat, in prezent. Pentru a oferi un maxim de durabilitate si performanta, Polaris a recurs la o multime de teste sustinute ale motorului, acumuland echivalentul traversarii Pamantului de noua ori! In aceste testari indelungate, Polaris a cautat ca puterea, suspensia, agilitatea si confortul sa fie duse la cotele cele mai inalte ale performantei si sa se imbine perfect.
A rezultat in primul rand noul motor Polaris ProStar® Turbo cu turbocharged, asigurand suprematia in industrie, dezvoltand 144 cp, cu o acceleratie impresionanta 0-97 km/h in 5.89 secunde si cu 45% mai mult cuplu. In acest moment, ProStar Turbo a devenit cel mai puternic motor disponibil pe piata, cu putere si cuplu impresionante, fiind dezvoltat special pentru performante extreme si construit din componente de inalta performanta, incluzand pistoane forjate, un arbore cotit upgradat la 270 grade, biele de inalta rezistenta, un cilindru punte etans, supape de evacuare tratate in sodiu si un sistem nou de lubrifiere cu ulei. Pentru o performanta constanta la toate temperaturile, motorul este dotat cu un nou ventilator cu lichid de racire in radiatorul montat frontal si un debit largit in pompa electrica. Mai mult, pentru controlul puterii excesive a motorului turbo, sistemul de management al motorului a fost de asemenea upgradat pentru a detecta bataile, a monitoriza accelerarile si returul cu debit mare al sistemului de combustibil, care livreaza puterea maxima in toate conditiile, altitudinile si temperaturile.
Mai departe, pentru a valorifica puterea enorma livrata, RZR XP Turbo EPS e dotat cu o transmisie performanta complet noua si foarte rezistenta. Transmisia ultra-eficienta dispune de un sistem nou de inalta performanta PVT cu ambreiaje si curele de transmisie complet noi. O noua transmisie cu reductor inversat si arbori mai puternici, un sistem True On-Demand All-Wheel Drive System imbunatatit care distribuie optim si prompt cei 144 cp.
Daca am notat puterea deosebita si forta motorului turbocharged, e important sa mentionam agilitatea si manevrabilitatea. RZR XP Turbo EPS beneficiaza de cele mai performante suspensii, adaptate la nivel inalt, FOX Podium® Internal Bypass Shocks, care ofera o amortizare progresiva, asigurand vehiculului o parcurgere neteda si lineara pe orice fel de teren. Tuburile amortizoarelor de diametru mare (3 in / 7,6 cm spate, 2,5 in / 6,4 cm fata), rezervoarele detasabile si ajustabile cu o capacitate crescuta de continere a lichidelor de disiparea caldurii si rezistenta la uzura asigura un sistem de suspensii foarte performant. Tehnologia by-pass intern foloseste cinci zone de compresie care ofera amortizarea progresiva si absorbtia socurilor in asa fel incat sa se previna rigidizarea, completate cu trei zone de revenire a amortizoarelor inseamna pentru pilot si pasageri o calatorie lina si constanta indiferent de natura terenului.
In privinta liniei RANGER, cum am mentionat la inceput, producatorul american a adaugat la vehiculele sale SxS Polaris de doua sau patru locuri, de agrement sau deopotriva utilitare, imbunatatite si cu putere marita, inca patru modele noi in lineup-ul 2016, doua full-size si doua de doua locuri. Este vorba despre 2016 Polaris Ranger 570 Full-Size, un side-by-side partener pentru munci grele, dar si distractie, 2016 Polaris RANGER XP 900 EPS High Lifter Edition Stealth Black, un adevarat maestru al noroaielor, vehiculul electric integral 2016 Polaris Ranger EV Li-Ion Polaris Pursuit Camo si 2016 Polaris Ranger RANGER 570 EPS Hunter Edition Polaris Pursuit Camo, destinat impatimitilor vanatorii.
Cei care cauta o combinatie optima intre calitate, performanta si pret, Polaris ofera incepand cu 2016 noul model RANGER 570 Full-Size cu trei sasiuri, ROPS tubulare, asigurand 44 cp cu motorul sau ProStar 570 montat in spate pentru un acces rapid, 680 kg tractare, 362 kg capacitate de transport in bena si cu dotari de confort in privinta pasagerilor si soferului. Acest model este dotat cu suspensiile ajustabile deja traditionale pentru vehiculele Ranger IRS (Independent Rear Suspension), care asigura o calatorie lina, dar si cu sistemul optional Speed Key care permite limitarea de viteza la 40 km/h, pentru un consum optim.
2016 Polaris RANGER XP 900 EPS High Lifter Edition Stealth Black reprezinta primul vehicul cu trei locuri destinat aventurilor in zone noroioase, in special, dar acest side-by-side poate sa-si arate capacitatile si pe oricare alt tip de terenuri. Polaris a luat tot ce-i mai bun si util de la foarte popularul model RZR XP 1000 High Lifter Edition si le-a adaptat acestui side-by-side, pentru a duce experientele in mlastina la un nou nivel. La fel ca varul RZR, RANGER High Lifter Edition e adaptat pentru transmisia redusa pentru un mai mare cuplu in noroi cu un lant de mare travaliu reversibil, plus admisie si evacuare a motorului marite, la care se adauga fireste un scut imbunatatit plasat sub vehicul. Specific pentru linia RANGER, si acest model are Pro-Lock™ On-Demand All-Wheel Drive destinat pentru adaptarea rapida si in forta a modului 4WD, in lupta cu mlastina. Evident, XP 900 Higher Lifter Edition Stealth Black e dotat standard cu EPS, ceea ce inseamna ca acceleratia se modifica automat prin sistemul electronic, in functie de cerintele si dificultatile terenului. Totodata, e echipat cu un troliu de 2.041 kg, are bare de protectie in fata (cu acces la troliu) si in spate, iar pentru siguranta ocupantilor, e dotat cu usi si manere laterale de sprijin.
Roadele colaborarii rezultate din preluarea de catre Polaris Industries a companiei Brammo Inc. de la inceputul anului se materializeaza si in privinta vehiculelor off-road, astfel ca in lineup-ul 2016 descoperim si side-by-side-ul de doua locuri 2016 Polaris RANGER EV Li-Ion Polaris Pursuit Camo, care e un vehicul electric. Bateria acestui vehicul economic ofera de pana la trei ori mai multa viata decat bateriile traditionale cu acid si dublul autonomiei acesteia (+50 mile cca. 80 km).
Bateria cu tehnologie Lithium-Ion asigura functionarea motorului cu inductie foarte eficient de 48 volti, gandit intr-o arhitectura specifica si monitorizat de un sistem specific Battery Management Controller, care permite in permanenta vizualizarea statutului bateriei. Totodata, VCM (Vehicle Control Module) ofera vizualizarea indicatoarelor de viteza si de stare a accesoriilor integrate precum Pro-Lock On-Demand, True All-Wheel Drive, VersaTrac Turf Mode, Pro-Fit™ si Lock & Ride®.
Ultimul model nou al lineup-ului 2016 Polaris RANGER vine pentru iubitorii vanatorii si a activitatilor in spatiu deschis. 2016 RANGER 570 EPS Hunter Edition Polaris Pursuit Camo vine dotat fata de un RANGER 570 EPS “normal” cu un sistem special de coborare controlate chiar cu sarcini deosebite pe el, revolutionarul ADC (Active Descent Control), perfect pentru vanatoare in zone muntoase si inaccesibile, plus porturile speciale pentru transportat armele de vanatoare (Lock & Ride Gun Scabbards) si un troliu de 1.587 kg.
Restul liniei RANGER a primit imbunatatatiri in privinta maririi puterii pentru modelele RANGER CREW 900-5, RANGER CREW 900-6, RANGER XP 570 si RANGER CREW 570-6. Modelele CREW 900 vor beneficia de 68 cp, similar cu modelele XP 900, in timp ce XP 570 si CREW 570-6 vor beneficia de 46 cp. Majoritatea modelelor vor fi dotate cu Pro-Lock On-Demand All-Wheel Drive.
Polaris Industries demonstreaza cu lineup-ul side-by-side 2016 cu ale sale modele imbunatatite sau noile modele ca ramane unul dintre cei mai importanti jucatori din industrie, iar preocuparea pentru acoperirea tuturor necesitatilor cumparatorilor ramane politica de baza a companiei.
utv polaris rzr, sxs polaris, side by side,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”