ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Polaris isi prezinta lineup-ul 2017 de vehicule hibrid ATV/UTV din familia ACE cu cateva noutati


Polaris isi prezinta lineup-ul 2017 de vehicule hibrid ATV/UTV din familia ACE cu cateva noutati
  04.01.2017

Polaris ACE a reprezentat intotdeauna (adica de vreo 2-3 ani, de la lansare, mai exact) un vehicul hibrid, un vehicul cu caracteristici ale unui Side-by-Side, dar cu un singur loc, un ATV cu cabina sau descrierile pot continua. Intre timp, Polaris a dezvoltat vehiculul, caci pornise cu un motor monocilindric, ce dezvolta 32 cp, care apoi a trecut la 570 cu 45 cp, a aparut intre timp si ACE 900 “la cererea publicului”, doritor de mai multa putere. Si nu s-a oprit aici, dar sa nu anticipam inca.

UTV Polaris ACE 900

In toate variantele, un singur lucru e clar: acest vehicul ofera utilizatorului o doza extrema de dependenta, distractie si adrenalina, de cate ori se apasa pedala. Constienti de acest lucru, au reformat ACE-ul in 2017, fie ca a fost vorba de reconfigurarea specificatilor, fie ca e vorba de noul model ACE 900 XC.

S-a cerut pentru platforma de un singur loc mai multa putere si a venit in motoare bicilindrice, s-a cerut mai mult confort, s-a venit cu 10% mai mult spatiu pentru picioare si cu 13% spatiu de acces in si din cabina. Lineup-ul 2017 al Polaris ACE, asadar, ofera mai mult, mai puternic si mai distractiv.

UTV Polaris ACE 900 Imagine Frontala

Atunci cand a aparut, Polaris (Sportsman) ACE 500 a fost dotat cu motoare mici, a fost un experiment si, spre deosebire de ATV-ul Sportsman gandit cu o gama larga de motorizare, se parea ca va ramane in acei parametri. Numai ca experimentul s-a dovedit de mare succes si atunci lucrurile au trebuit sa se schimbe rapid si sa evolueze.

Noul ACE 900 nu a venit cu ceva nou anul trecut (2016), de unde in general nu prea se umbla la un model nou lansat cu un an inainte, in afara de culori si mici retusuri. Asa ca in 2016 inginerii nu si-au mai batut capul. Doar ca barele sway (stabilizatoare) fata si spate au fost putin modificate in vederea cresterii manevrabilitatii si stabilitatii.

Motorizare UTV Polaris ACE 900

Numai ca in acest an lucrurile s-au cerut schimbate. Motorul ProStar a primit un supliment substantial de cai putere, crescand de la 60, la 78 herghelia putere. Numai ca o asemenea putere necesita si un control pe masura, astfel ca modificarile s-au tinut lant. S-a largit amprenta de la prietenosul ecartament de 48 inci la 59 (de la 122, la aproape 150 cm) si s-a schimbat incadrarea intr-o clasa diferita. A aparut o suspensie noua dual A-Arm, cu sway bar nou pe fata, suspensie avand o cursa cu 30% mai lunga si amortizoare Walker Evans, care permit accederea unor tipuri extrem de variate de terenuri.

Caracteristici UTV Polaris ACE 900

Dotarile sunt complexe si de top, cu servodirectie, anvelopele GBC Commander, volan reglabil performant, instrumentatie cu conexiune bluetooth, scaun cu invelis cusut si asa mai departe. Insa de baza raman puterea noului motor si cursele asigurate de suspensiile Walker Evans, de 31,2 cm pe fata si 32 cm pe spate, ce duc la un total al garzii la sol de 33 cm absolut impresionabili.

Anvelope UTV Polaris ACE 900

Daca aceasta ar fi noutatea, cel mai de baza si accesibil ramane ACE 500, folosind inca robusta suspensie MacPherson cu cursa de 20,8 cm cu sway bar pe fata, cu IRS cu cursa 24,1 cm pe spate. Dar modelul 570 SP a adaugat in 2017 servodirectia, usi instalate din fabrica, insa mai ales un sistem nou dual A-Arm cu bara dubla stabilizatoare. Acest sistem asigura o raza de intoarcere cu 20% mai stransa si o directie mai rapida, totul tradus intr-o manevrabilitate superioara fata de versiunile precedente. Ramane cu un ecartament de 122 cm, fiind ideal pentru strecuratul pe poteci inguste si asta reprezinta atuul principal pentru cei mai multi care opteaza pentru aceasta versiune.  

Model UTV Polaris ACE 900
 

Nu in putine locuri am intalnit trimiterile catre marele disparut Honda FL350R Odyssey, un model dupa care inginerii Polaris s-au inspirat cu siguranta si care era cunoscut in epoca drept “spintecatorul de dune”. Honda nu da absolut nici un semn cu privire la vreo intentie de a readuce in actualitate legendarul hibrid ATV/UTV Odyssey, asa ca deocamdata Polaris domina acest segment de UTV cu un singur loc, iar modelele 2017 sunt chiar extrem de tentante.

Tag-uri

polaris, atv, sxs, side by side,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate