Din aceste imagini reiese ca nu sunt prea multe deosebiri vizuale fata de modelele actuale, care in aceste zile trudesc din greu pe pistele Sepang International Circuit, in cadrul primului test oficial MotoGP al anului 2016. Una dintre aceste deosebiri se poate remarca ca o subtila modificare la barele duble ale cadrului din aluminiu, care acum acopera complet fiecare dintre laturi.
O alta noutate ar fi consemnata in privinta tuburilor de aer de pe panourile laterale, in partea stanga ridicate pana la partea de sus, pentru extra-aerisire, in timp ce pe partea dreapta sunt plasate mai jos, dar largite, in vederea potrivirii cu evacauarea. Care evacuare are acum un nou design, care creaza o imagine mai sportiva, mai atletica.
Insa nu inspre aceste modificari sunt canalizate asteptarile, in special ale celor doi piloti, ci evident, spre ce se afla sub carenajul noului 2016 Suzuki GSX-RR. Si da, asteptarile au fost rasplatite cu multravnita cutie de viteze seamless (fara sudura). Asta ar fi vestea cea mai mare si cea mai importanta. Pentru moment, cutia de viteze fara sudura oferea un decalaj pozitiv, insa probabil ca inaintea sezonului, modelele inscrise vor beneficia si de seamless downshifting.
Cutia de viteze a fost marea si principala cerinta a celor doi piloti, Vinales si Espargaro, in ideea ca oferea o putere suplimentara, acea putere dupa care cei doi au tanjit un sezon intreg, in care n-au reusit decat sa puna in valoare comportamentul ireprosabil si agil in viraje. Dupa o zi de testari la Sepang, in care au ocupat aceleasi locuri in partea inferioara a primei jumatati, a devenit din ce in ce mai clar ca aportul de putere datorat cutiei de viteze seamless e direct legat de o speranta la performante superioare.
Aceste fotografii, primele cu noul model, sunt doar inceputul, Suzuki urmand sa lanseze mai multe seturi in urmatoarele saptamani, eventual cu motocicleta la treaba impreuna cu pilotii de teste si echipa Ecstar.
Pana atunci, alaturi de primele imagini, avem si primele specificatii tehnice de digerat, pana la lansarea mult-asteptata.
Dimensiuni: lungime 2,096 m x latime 0,702 m x inaltime 1,140 m, cu ampatamentul de 1,457 m. Motorul DOHC cu patru valve, racit cu aer, in patru timpi si patru cilindri, de 1000cc, dezvoltand 230 cp si o viteza maxima de peste 330 km/h. Cutie de viteze in sase trepte, cadrul twin-spar din aluminiu, anvelope fata/spate (obligatoriu Michelin), suspensii Ohlins cu furca inversata fata si Ohlins pe spate, frane fata Brembo cu disc din carbon, spate cu disc otel, tot Brembo. Ca sistem electronic, bineinteles, va fi vorba de sistemul unificat software, valabil din 2016, oferit de Magneti Marelli si validat de Dorna.
motocicleta suzuki gsx rr, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”