Young Machine reprezinta una dintre publicatiile de top in presa de specialitate, nu numai din arhipelagul japonez, ci din intreaga lume, avand particularitatea ca periodic sa vina cu informatii pe surse sau zvonuri privind motociclete viitoare, cu o rata destul de mare de adeverire. Nu au dat gres nici cu pretul modelului RC213V-S, ca sa amintim dintre cele mai recente profetii implinite, asa ca de obicei ceea ce apare in paginile revistei e tratat cu seriozitate.
Inapoi la noutatile publicatiei japoneze, in privinta Kawasaki se stie ca vor aparea cateva modele in curand, insa Young Machine aduce niste imagini cu schitele a trei dintre ele. Intai, e vorba despre 2017 Kawasaki Z900RS, cea cu sisteme de evacuare pe fiecare parte destul de funky, dar si faruri rotunjite foarte serioase.
Asadar, noul Z800SC va avea un motor cu inductie fortata, dar si o serie de modificari de geometrie. Din 2017? Mai mult ca sigur, n-am uitat de promisiunea din toamna, de la Milano, privind modele complet noi sau adaptate, ce vor avea motor super/turbocharged.
In fine, sursele japoneze ale jurnalistilor de la Young Machine au prezentat ceea ce ar putea fi viitorul Cafe Racer SC al casei Akashi. SC? Evident, cu motor supercharged. Va amintiti de SC-02 Soul Charger prezentat la EICMA 2015? Dar de 701 Vitpilen prezentat tot acolo? Ei bine, acest SC Cafe Racer versiune Kawasaki pare o incrucisare a acelor doua modele concept. Si arata tare bine!
Iata ca in numarul actual, Young Machine a risipit temerile: e vorba de noua generatie Kawasaki Ninja H2, denumita GT. Si au adus si o imagine care sa nu lase vreun dubiu. Ambele imagini, cea din schitele din iarna si cea de acum arata prea multe asemanari, asa ca devine aproape clar: vorbim de un “supertouring” H2 GT. Ambele au un front end alungit, chiar ciudat de alungit si o multime de carenaj, fiind aproape ca cele mai “voluminoase” modele din lineup-ul Kawasaki.
Unul dintre cele mai interesante aspecte ale schitei brevetului il reprezenta prezenta aripii mobile pe fiecare “umar” al carenajului. Aceste aripi nu mai apar in ilustratia din revista, insa sursele spun ca supercharged-ul H2 GT se afla intr-o forma timpurie, urmand ca toate aripile ajustabile din schite sa “impodobeasca” modelul in final.
In primul rand, segmentul supersport e in suferinta de o buna perioada, in termeni de vanzari, in al doilea rand, e vorba de un nivel apropiat al costurilor in dezvoltarea unei sportive de 600cc si al uneia de 1000cc, iar cea din urma are o pondere sporita pe piata.
Asa ca, acest zvon (plus imaginea), apare destul de curios. De ce ar realiza cei din Iwata doua modele aproape identice, cu cilindree diferit? Mai ales ca si R6 si R1 au fiecare o istorie distincta, o plaja specifica de fani si chiar piete diferite.
motocicleta kawasaki, motocicleta yamaha,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”