Ceea ce nu se stie cu exactitate inca sunt specificatiile tehnice, incluzand puterea dezvoltata, insa pare inca un pas din tendinta de dozare a misterului ce invaluie motocicleta, avand in vedere ca pana la competitia 2015 Pikes Peak International Hill Climb din 28 iunie.
In orice caz, recenta dezvaluire a Project 156 arata conceptul in intreaga sa splendoare si cel putin din punct de vedere vizual, impresioneaza. Iar toata tevatura din jurul motocicletei (da, putina malitiozitate nu face rau nimanui) s-a justificat. Arata ca un racer pur-sange, ceea ce nu surprinde, destul de minimalist, caruia ii lipsesc componentele estetice (cui i-ar folosi?) si care da senzatia unui model usor, cel putin in comparatie cu line-up-ul cu care Victory ne-a obisnuit. Foarte putina fibra de carbon prezenta pe corpul motocicletei, e suficienta pentru a sublinia zveltetea conceptului, in opozitie cu oricare dintre modelele amintitului line-up Victory.
Si chiar asa, chiar daca in proiectarea modelelor sale Victory Motorcycle nu face economie de fibra de carbon, in cazul Project 156 aceasta a fost utilizata si distribuita judicios in vederea usurarii modelului, la indicatiile celor de la Roland Sands Design, mai mult ca sigur. Astfel, numai peste rezervor, carcasa filtrului de aer, placile laterale si partea din spate a fost utilizat. Fiecare parte componenta a conceptului Project 156 poate fi vizualizata in materialul video lamuritor, motorul, sasiul, cele trei componente ale radiatorului.
Motorul, dupa cum stim deja, e un V-Twin Victory remodelat, cum spune si comunicatul de presa al Victory Motorcycle “acest motor cu racire cu lichid reprezinta viitorul performantei Victory”. Admisiile duble cu supape de 67 mm pentru maximizarea puterii si cuplului intregesc imaginea motorului. Celelalte componente ale motocicletei provin de la Ohlins, amortizoarele, Dunlop, anvelople si Brembo, franele M50 calibrate.
In privinta schemei de culori folosite, Project 156 nu are nimic placut privirii, ca sa fim indulgenti, dar ca sa fim si realisti, nu e tocmai scopul principal pentru o motocicleta de curse, nedestinata cumparatorilor pretentiosi. Ne-a atras privirea purpuriul-violet de pe jante, in schimb. Poate in ziua competitiei vom avea o surpriza cromatica, dar nu este un aspect relevant, repet.
Race to the Clouds este o cursa anuala de automobile si motociclete, datand din 1916, in lungime de 20 km, care urca 1.440 m de la start pana la finish, care are loc in Colorado, in Pike’s Peak. In cei 20 km sunt numarate exact 156 de curbe, de unde si conceptul Victory a imprumutat numele, Project 156.
Una peste alta, Project 156 arata fabulos si promite mult, dupa doar 3-4 luni de munca de la zero si vom vedea in ce masura va avea un cuvant de spus in cursa de la sfarsitul zilei. Si poate si mai interesanta este urmarea, mai exact, in ce masura va determina constructorul Victory sa treaca la producerea de motociclete de curse. Pentru ca, sa nu uitam, in cateva zile vom vedea un alt concept Victory la lucru intr-o cursa prestigioasa, chiar daca participa la sectiunea TT Zero (adica a motocicletelor electrice) din Insula Man.
motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”