“Sunt mandru de rezultatele noastre excelente din al treilea trimestru al anului fiscal 2017. Ne aflam pe drumul cel bun in privinta planurilor noastre, in ciuda contextului global al incertudinilor de ordin economic si politic, dar si al unei piete competitive”, a declarat Jose Boisjoli, presedinte si CEO al BRP. “Am incheiat sezonul de skijet-uri Sea-Doo intr-o nota foarte puternica, avand o cota de piata la nivel record, pe plan mondial. In plus, divizia off-road arata cifre de vanzare foarte solide in toata lumea, condusa de Can-Am Defender si noul sosit Maverick X3, ca side-by-side-uri si ATV-uri din clasa medie”.
“Am inceput productia a doua noi platforme in ultima perioada – REV Gen4 pentru snowmobilele Ski-Doo si cea pentru Maverick X3 – iar executia riguroasa a echipelor noastre a asigurat livrarea produselor finale pe piata conform asteptarilor si cu mare succes. Cred ca produsul nostru, diversificarea geografica si de productie continua sa plaseze BRP intr-o pozitie extrem de favorabila in atingerea obiectivelor stabilite”, a mai adaugat Boisjoli.
Mai important este de analizat pe ce s-au bazat aceste cresteri, ce a impulsionat consumatorul sa aleaga brandul. In primul rand, BRP bifeaza un trimestru record in privinta vanzarii produselor de sezon, mai concret al skijet-urilor Sea-Doo. Practic, a fost marca numarul unu pe piata mondiala, in acest segment recreational, inregistrand vanzari record, pe fondul unei vanzari sustinute, datorate si unei politici inteligente de fidelizare sau promovare a acestor produse.
De asemenea, sectorul side-by-side, bine reprezentat de completul utilitar, in diferite versiuni de motorizare si dotare, dar si zguduit de aparitia uluitorului sportiv pur Maverick X3, a inregistrat vanzari excelente, in special pe continentul nord-american. Se adauga la acestea o variatie de schimb valutar favorabil, ca urmare a aprecierii dolarului american si al euro fata de dolarul canadian, plus a vanzarilor en-gros a accesoriilor si echipamentelor.
Un alt aspect interesant si posibil important, in functie de urmari, a fost declaratia lui Boisjoli cu privire la mentinerea fabricilor BRP din Mexic, in actualul context politic determinat de alegerea noului presedinte al SUA. Potrivit unui articol din „The Globe and Mail”, BRP isi va mentine fabricile din Mexic, chiar daca presedintele ales Donald Trump va respecta promisiunea din campanie de a scoate SUA din NAFTA, tratatul de liber-schimb in America de Nord.
„La BRP am calculat ca dupa ce SUA va da un aviz obligatoriu de retragere in sase luni, Mexicul va ajunge in statutul de certificare ca natiunea cea mai favorizata, iar produsele BRP fabricat vor fi supuse tarifelor de import cuprinse intre 1,4% si 2,9% per tranzactie”, a spus Bosjoli. Cu trei fabrici BRP in Mexic, in valoare de mai bine de 1 miliard de dolari, compania ar fi supusa unor costuri suplimentare de 20 pana la 25 milioane de dolari pe an, ceea ce ar duce la o scadere a productiei sau o crestere de preturi, ca replica.
„Cand gestionati o afacere multinationala, sunteti in permanenta confruntati cu diverse schimbari de reglementare, legislatie si trebuie sa gasiti rapid modalitati de reajustare. Situatia este monitorizata indeaproape si credem ca impactul potential este gestionabil”, a mai declarat Boisjoli.
Fara intentia de a intra in detalii de natura politica, aspectele de acest gen din campania electroala a lui Trump au fost printre cele mai importante, caci vizau importante modificari pe piata muncii, dar si in planul relansarii afacerilor din SUA din zona intreprinzatorilor mici si mijlocii, in timp ce corporatiilor si companiilor transnationale nu le era rezervat un viitor prea luminos. In acest context, dupa un an in care lineup-ul 2017 a fost anuntat cu modele accesibile ca pret, e posibil ca de la anul sa avem de-a face cu modele mult mai scumpe.
vehicule brp, brp, sxs, can am maverick x3, side by side,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”