Raliurile desfasurate in Laughlin, Nevada s-au incheiat cu victoria lui Dustin Jones la proba scurta din cadrul Campionatului Mondial Polaris RZR UTV. Jones s-a calificat pe prima pozitie in ierarhie la clasa Turbo, alaturi de UTV-ul S3 Powersports Can-Am X3.
Evenimentul care face parte din Seriile Best in the Desert a adus vesti bune si pentru Shelby Anderson, care a adaugat palmaresului sau prima victorie la clasa Pro. Ea a pilotat un UTV Polaris RZR Production 1000.
Proba scurta s-a derulat pe circuitul obisnuit in desert si a fost compusa din trei tururi, in conditii de vreme insorita cu temperaturi ridicate.
Jones a venit din Louisiana pentru a concura in acest raliu si a experimentat mici probleme la pornire, insa a preluat fara probleme conducerea si s-a mentinut in frunte pe parcursul cursei. Sa ajunga in frunte a constituit strategia dupa care s-a ghidat, intrucat problemele mecanice au afectat mai multi concurenti.
Branden Sims a terminat al doilea la bordul UTV-ului sau Polaris RZR, in fata colegului de echipa al lui Jones, Logan Brezina.
„Am accelerat si am patruns in desert primul, straduindu-ma sa mentin un ritm care sa nu ma distanteze de podium”. Jones a mai adaugat: „am tranzitat foarte rapid, vantul sufla si vremea a fost prietenoasa, traseul foarte dur si vehiculele s-au incins. A fost cel mai dur traseu pe care l-am facut”.
Jones a primit ca premiu unul dintre cele 5 modele de UTV-uri Polaris RZR oferite de Polaris Industries. Desi piloteaza un UTV Can-Am, riderul a fost bucuros ca Polaris sustine raliurile cu SSV-uri.
„Este un sentiment deosebit ca toti marii producatori sunt aici sa ne sustina. Aceasta este pasiunea noastra si sunt foarte recunoscator ca am avut oportunitatea sa castig”.
Pe de alta parte, Branden Sims nu a avut parte de un start la fel de bun, insa a ajuns pe podium. Sims are experienta Campionatului, el participand si anul trecut. Interesant este ca a pilotat acelasi model care i-a adus locul 2 la un alt raliu de renume, King of the Hammers.
Brezina si-a croit drum printre ceilalti concurenti pe traseul incredibil de dur si o data stabilit al treilea, a mentinut ritmul pana la linia de finish. „Mi-am impins limitele pana la final”, a declarat acesta.
La clasa Pro 1000, Shelby Anderson a inregistrat cel mai bun rezultat. Ea a cochetat cu victoria intregul sezon in primul an ca membra a echipei Polaris. Anderson a evitat carnagiul format pe traseu si astfel a reusit sa ajunga in varf, urmata pe podium de Randy Nix si James Hill. Se poate spune ca la clasa Production 1000, podiumul a apartinut exclusiv pilotilor de modele Polaris.
„Am fost constienta ca urma sa concurez impotriva unor UTV-uri tunate si nu mi-a fost clar de la inceput ce sa fac; am depasit fiecare UTV rand pe rand, mi-am gasit ritmul, iar amortizoarele Walker Evans au facut o treaba excelenta. Astept cu nerabdare raliul WORCS”.
Pentru Nix, aceasta a fost prima participare la UTV World Championship. Modelul RZR a functionat perfect, iar riderul era pregatit sa mai dea cateva tururi. Si el si-a exprimat parerea ca „amortizoarele Fox au ajutat enorm”.
In ceea ce il priveste pe Hill, acesta a terminat pentru prima data un raliu din Campionat, dorind sa reprezinte IMG Motorsports.
Proba scurta a fost doar o mica parte a weekend-ului, in program fiind introdus si raliul in desert de noua tururi.
Urmatorul raliu din Seriile Best in the Desert este Silver State 300 si este programat pentru 3-6 mai in Alamo, Nevada.
utv world championship, worcs, utv, polaris,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”