Dincolo de faptul ca luna martie reprezinta o luna semnificativa in aproape fiecare segment, fie ca vorbim despre ATV-uri, motociclete sau scutere, in 2016 vanzarile au fost cu 32% mai mari pe piata nord-americana, fata de luna similara a anului trecut.
Deja ATV-urile renumite KingQuad consemnasera o crestere a vanzarilor in luna februarie cu 26% fata de februarie 2015, astfel ca in acest an se poate spune ca motorul evolutiei vanzarilor a fost populara marca de vehicule off-road.
In conditiile date, chiar cu un asemenea succes pentru brand-ul japonez, in divizia nord-americana SMAI au avut loc modificari de management, potrivit planului de dezvoltare pe termen lung adoptat in cadrul companiei Suzuki. Astfel, Mark Eastman a fost numit vicepresedinte executiv al SMAI-Operations, Gus Blakely e noul vicepresedinte al departamentului Marine Sales (barci, motoare de barci etc.) si Steve Muthig a devenit noul vicepresedinte al departamentului Service Customer Support. Insa cea mai importanta modificare a reprezentat-o reintoarcerea veteranului industriei, Kerry Graeber in functia de vicepresedinte Sales & Marketing, pozitie pe care a mai ocupat-o la Suzuki intre 1991 si 2002.
La cresterea cu 32% a vanzarilor Suzuki in luna martie 2016 au mai contribuit o serie de modele de motociclete, pe continentul nord-american.
Insa vorbind despre SUA, inevitabil intereseaza situatia cruiser-elor. Ei bine, cruiser-ul Suzuki Boulevard a punctat masiv, cu o crestere de 60 de procente din martie 2015 pana in martie 2016, fiecare dintre modelele familiei inregistrand “victorii” in vanzari. De la low-slung-ul monocilindric Boulevard S40, prin modelele touring T, pana la maretul Boulevard M109R, Suzuki Boulevard continua sa mentina atentia si interesul motociclistilor americani.
“Clientii produselor powersports au profitat deplin de calitatea diverselor modele din diverse segmente Suzuki, mai ales prin intermediul programelor si promotiilor oferite de dealerii Suzuki, de-a lungul si de-a latul Statelor Unite”, a declarat Steve Bortolamedi, director de comunicare SMAI. “Cu toate acestea, clientii nostri trebuie sa stie ca abia suntem la inceputul oportunitatilor oferite, prin intermediul dealerilor nostri, in lunile de primavara si mai ales de vara deruland promotii si mai atractive”.
E clar ca Suzuki isi revine vazand cu ochii (au fost si cel mai afectat constructor dintre cei patru mari japonezi, in urma crizei mondiale) si isi recapata teritoriile pierdute pe o piata gigantica si pretentioasa cum e cea nord-americana, insa ar fi de urmarit o tendinta a companiei si in Europa si, de ce nu, la nivel global. Iar viitorul suna interesant, din perspectiva unor noi modele sau existente, dar sever reformate, pe care Suzuki le propune inca din acest an.
motocicleta suzuki, scuter suzuki, atv suzuki, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”