ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Comparatie: Ski-Doo Freeride 137 vs. Renegade Gen4 137


Comparatie: Ski-Doo Freeride 137 vs. Renegade Gen4 137
  30.01.2018

Linia 2018 Ski-Doo Gen4 850 Freeride este destinata unor trei tipuri de rideri. Mai intai, este vorba de pilotii care indraznesc sa se avante pe un traseu cu zapada adanca si se pot orienta catre urmatoarele snowmobile BRP Ski-Doo: Freeride 154, 154 S-38 si 165. In al doilea rand, riderii care abordeaza trasee mixte, cautand aventura atat pe circuite amenajate, cat si pe zapada batatorita, au ocazia sa fructifice fiecare iesire la bordul snowmobilelelor Ski-Doo Freeride 146. Acestor doua tipuri distincte de rideri li se alatura si pilotii care vor “altceva”. Asadar, modelul 137 Freeride a fost proiectat sa faca fata oricaror provocari.

Cele trei Renegade Gen4 137 (X-RS, X si modelele Adrenaline, care sunt tot 137) se caracterizeaza prin capetele frontale largi RAS-3, prezenta scaunului anume construit pentru sedere pe tot parcursul zilei, ghidonul reglabil proiectat pentru a se inclina inainte si inapoi, facilitand astfel o manevrare mai rapida sau o abordare mai lenta a traseului dorit, precum si prin ergonomia speciala ce favorizeaza pozitia verticala in conditii optime.

snowmobil ski doo freeride

Toate snowmobilele Gen4 Renegade vin asamblate cu suspensia spate a lui Ski-Doo rMotion. Principalele deosebiri intre acestea consta in pachetele specifice din dotarea fiecaruia si optiunile de pista.

Versiunea 2018 Ski-Doo 850 Freeride 137 este dotata cu o senila mai larga de 40 cm (16 inch), in comparatie cu cea de 15 inch a modelului Renegade. Aceasta senila PowderMax de la Ski-Doo este arhi-cunoscuta gratie tehnologiei FlexEdge, asigurand un contact maxim cu suprafata unui deal. Senilele sunt de asemenea mai inalte decat cele de pe modelele Gen4 Renegade (exemplu: 1,75 inci fata de 1,25 inci).

Ski-Doo are doua suspensii spate pentru zapada adanca. Prima este tMotion (asa cum se utilizeaza la modelele Summit si Freeride lungi), o suspensie proiectata in intregime pentru zapada profunda. Pentru traseu si utilizare crossover avem rMotion, o suspensie spate hibrida inspirata de tMotion si fosta cMotion. Modelul 137 este singurul model Freeride echipat cu rMotion, celelalte snowmobile din gama Freeride avand suspensii spate tMotion cu amortizor reglabil KYB PRO 40 Easy-Adjust. Modelul 2018 Ski-Doo 850 Freeride 137 este prevazut cu amortizoare reglabile KYB Pro 36 R Easy-Adjust pentru suspensia fata RAS-3.

Snowmobilul Ski-Doo Freeride este alimentat de motorul cu doi cilindri in doi timpi cu injectie electronica directa, de aproximativ 165 de cai putere. Sistemul sau de transmisie este alcatuit din ambreiajul primar pDrive (ambreiaj de noua generatie ce ofera un raspuns cu aproximativ 30% mai rapid decat pe 800R E-TEC) cu ambreiajul de actionare cu QRS ca ambreiaj actionat. Viteza de angajare atinge 3.800 RPM. Axul mare numara nu mai putin de 45 de dinti, iar pinionul mic are opt.

Comparatie: Ski-Doo Freeride 137 vs. Renegade Gen4 137  - snowmobile

Dupa o zi petrecuta la bordul snowmobilului Freeride 137, pilotii de test au ajuns la concluzia ca datorita celor doua suspensii care functioneaza in tandem - suspensia spate rMotion si suspensia frontala RAS-3, stabilitatea pe traseu este asigura.

In continuare, merita sa amintim ca modelul Ski-Doo Freeride 137 detine o particularitate pe care nu o regasim la variantele Gen14 Renegade: SHOT - Start Hot. Riderii care detin un snowmobil Freeride au la indemana posibilitatea de a-l echipa cu kitul de pornire electric de 11 kg (25 pounds). Totusi, si modelele 2018 850 Gen4 Renegade vin dotate cu pornire electrica normala ca echipament standard.

In concluzie, versiunea 2018 Ski-Doo 850 Freeride 137 este ideala pentru un rider care cauta aventura si senzatiile tari pe zapada.

 Comparatie: Ski-Doo Freeride 137 vs. Renegade Gen4 137  - snowmobile

Tag-uri

snowmobile, ski doo freeride 137, brp ski doo,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate