Iata ca, in urma cu cateva zile, compania din portofoliu Textron Specialized Vechicles, bazandu-se pe succesul pe care l-a avut cu modelul Stampede 900, a lansat un model nou, de data asta cu patru locuri.
La fel ca si Stampede 900, noul Stampede XTR se bizuie pe un motor excelent, creatie inginereasca germana, racit cu lichid, cu injectie electronica, de 846cc, capabil sa dezvolte 80 cai putere, plus 80 Nm cuplu maxim, niste valori remarcabile pentru utilizarea in teren accidentat. Puterea ajunge la rotile SxS-ului prin intermediul unei transmisii automate continue variabile (CVT) cu curea, ceea ce ajuta la tractarea unor sarcini de aproape o tona (907 kg), cu selectare 2WD/4WD.
Motorul are componentele sale, arbore cotit, biele, pistoane etc. forjate, in vederea unei durabilitati crescute, in timp ce un sistem de ulei cu sifon de colectare a lichidelor uzate (in general o componenta a motoarelor de performanta), reduce temperatura si asigura o lubrifiere optima. Transmisia CVT cu cinci trepte selectabile are si un diferential blocabil pe spate si servodirectie.
In privinta unei deplasari netede si performante, noul Stampede XTR are o garda la sol de 28,6 cm, stand pe un sistem de suspensii de inalta calitate cu brat dublu pe fiecare roti, avand o cursa de 24 cm pe fata si 26,7 pe spate, plus bare sway fata si spate care ajuta mentinerea tuturor rotilor la sol in viraje, tractiune si manevrabilitate sporite.
Dar punctul forte il reprezinta stocarea si tractarea, caci nu? e vorba de un model profund utilitar (desi nu dezamageste deloc, ba dimpotriva si in cazul unor iesiri de agrement), de aceea cabina a fost extinsa, exista un spatiu generos sub banchete, se lauda cei de la Bad Boys cu cel mai generos din clasa sa (170). Bena are o capacitate de stocare impresionanta, totalul volumului de 850 litri (inclusiv spatiul de stocare din cabina) facandu-l lider al segmentului. Exista un sistem Fast-N-Latch care utilizeaza puncte de conectare proiectate in bena, care pot securiza rapid sarcinile transportate, dar la o adica pot si maximiza spatiul.
Printre alte dotari se pot enumera franele hidraulice, centuri de siguranta in trei puncte, structura din otel tubular cu protectie sporita in caz de rasturnare, grilaje de protectie fata si manere pentru toti pasagerii. Deschiderea vizuala este impresionanta, asigurand vizibilitate frontala, laterala si spate, iar bordul a fost dotat cu cel mai bun display LCD din industrie de 5,25 x 3,25 inci (13,3 x 8,25 cm) ce asigura o luminozitate adecvata in orice fel de lumina, pe care soferul are un feedback instantaneu al diverselor functii.
Atunci cand Stampede 900 4x4 a fost lansat, au fost puse la dispozitie peste 70 de accesorii personalizate, special fabricate, plus doua pachete gata dotate: Hunting si Workman. Ramanand fideli filosofiei potrivit careia nici un UTV nu va fi folosit similar cu celelalte, Bad Boy pune la dispozitie tot o astfel de lista de accesorii, cu alte doua pachete gata facute: Pursuit si Ranger.
Oricum, noul 2017 Bad Boy Stampede XTR va fi oferit in doua configuratii, cu servodirectie, EPS si EPS +. Pretul porneste de undeva in jur de 16.000 de dolari (16.800 versiunea EPS+), insa e vorba de pretul de baza, fara taxe, transport, adaos si altele, oricum valabil doar pentru SUA si Canada.
utv stampede 900, side by side, sxs,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”