Yamaha aduce schimbari semnificative UTV-ului YXZ1000R 2019 privind confortul, interfata de pilotare si durabilitatea. Dupa spusele producatorului, Side-by-Side-ul va fi mai bine adaptat conditiilor de teren variabil si stilului de conducere al pilotilor mai putin agresivi. In cele ce urmeaza, vom enumera pe scurt dar cuprinzator modificarile anuntate de Yamaha.
Radiatorul a fost repozitionat in spatele pasagerilor si au fost adaugate doua ventilatoare. Asta asigura o mai buna protectie impotriva noroiului si mentine o temperatura mai redusa in cabina de vreme ce nu mai exista cabluri cu apa calda intre scaune. Toate cele 4 amortizoare Fox Shox au fost reconfigurate pentru a oferi performante mai bune la viteza redusa in acelasi timp cu o foarte buna absorbtie a socurilor pentru pilotii agresivi. Aceste modificari se inalnesc atat la amortizoarele RC2 standard cat si la modelele X2 de pe SE, varianta SE fiind chiar mai bine optimizata din acest punct de vedere, cu cateva caracteristici unice.
Toate cele 4 roti poarta anvelope Maxxis Bighorn inalte, cu 8 pliuri, de 29 inch, care cresc confortul, garda la sol (fiind mai inalte) si care lucreaza impreuna cu amortizoarele reconfigurate pentru a oferi o experienta de pilotare excelenta. Yamaha a renuntat la acoperisul standard din plastic si cadrul de protectie a fost reformat pentru a oferi o mai buna vedere inainte, in special la urcarea de pante, dealuri, dune de nisip sau escaladarea de bolovani. Modelele SE vor avea oglinda retrovizoare si numai Yamaha YXZ1000R SS LE 2019 va veni echipat cu acoperis. Cu toate acestea, se vor gasi cu siguranta variante de acoperis aftermarket de toate tipurile.
Raporturile de transmisie au fost si ele reconfigurate si, in treptele de la 2 la 5, raportul final este cu 7% mai mic. Consumul si acceleratia au fost reglate sa se potriveasca cu noile raporturi, iar modelul SS aduce si un ambreiaj reconfigurat corespunzator.
Fiecare motor de Yamaha YXZ 2019 va veni in noul sezon echipat cu tije de conectare GYTR mai puternice ca echipament standard, lucru care iti va economisi mult timp si bani daca planuiai sa folosesti o piesa aftermarket sau un Yamaha GYTR Turbo sau altele de acest tip. Si, ultima dar nu cea din urma modificare anuntata pentru moment de Yamaha este faptul ca franele vor avea discuri de diametru mai mare si vor fi mai puternice.
Urmariti-ne online si fiti la curent cu noutatile!
utv, yamaha, yamaha YXZ1000R, sxs, side by side,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”