Avand rezervorul de combustibil placat cu cauciuc inscriptionat cu laser cu sigla constructorului de cauciucuri si cu sigla Scrambler, acest model customizat apare cu o infatisare razboinica si hotarata. Sasiul din fabrica a fost scurtat la spate si intreaga suprastructura originala a fost indepartata, in favoarea unui bloc sasiu-caroserie realizat manual din tabla metalica reciclata, pastrand culorile originale. Aici intervine elementul de normalitate, daca-l putem numi astfel, caci design-ul lui SC-Rumble “imbracat” in culori terne si mate chiar ar fi dat fiori fanilor francizei Mad Max. Astfel, Vibrazioni au optat pentru o varianta stralucitoare si neteda la pipait.
Carenajul si aripile laterale, precum si cadrul farului au fost realizate din aluminiu prelucrat manual, farul avand un LED circular, acoperit de lentila fumurie, inspirat de cel original al modelului Ducati Scrambler de fabrica. Evacuarea inaltata este bazata pe modelul aftermarket Termignoni, cu un amortizor de sunet creat hand-made.
Partea din spate a fost serios liftata, iar setarile de pilotare au fost modificate pentru a folosi un amortizor cu o cursa lunga care asigura motocicletei o rulare mai compacta si mai rapida in reactii. SC-Rumble a pastrat echipamentul original Scrambler de fabrica in privinta anvelopelor Pirelli, adica MT 60 RS, aplicate peste roti solide si compacte, fara spite.
SC-Rumble tocmai a fost prezentat in week-end-ul trecut la London Bike Shed si va porni spre Biarritz, Franta, unde va participa intre 11 si 14 iunie la evenimentul “Wheels and Waves”. Oricum, toate evenimentele la care va participa vor fi consemnate in timp real pe paginile de Facebook ale Ducati Scrambler si Pirelli Moto.
motocicleta ducati, motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”