ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Ski-Doo BRP a lansat lineup-ul 2017 de snowmobile: impresionant!


Ski-Doo BRP a lansat lineup-ul 2017 de snowmobile: impresionant!
  26.02.2016

Liderul de piata Ski-Doo BRP, primul dintre producatorii majori de snowmobile care si-a prezentat lineup-ul 2017, a si aruncat o manusa rivalilor cu o noua clasa de motoare de 850cc si sasiul Gen4REV aferent, care inseamna pur si simplu o combinatie pe cat de revolutionara, pe atat de uimitoare.

Pentru 2017, modelele MX Z, Renegade si Summit vor veni cu un sasiu complet nou, ingust, care potential ar putea sa schimbe total modul in care pilotii vor sta pe snowmobile, de aici inainte, in timp ce lansarea unui motor de 165 cp va putea fi, de asemenea, o borna in istoria acestor vehicule in doi timpi, atat pentru puterea dezvoltata, dar si pentru design-ul ultra-rezistent cu care au fost dotate.

Ski-Doo BRP a lansat lineup-ul 2017 de snowmobile: impresionant! - snowmobile

Mai exista si alte noutati din partea Yellow Team, cum ar fi noua senila de 129 inci (3,27 m) de pe mai multe modele MX Z, scaune incalzite pe modelele Renegade Enduro, dinti de senila mult mai mari pe modelele Grand Touring si o gama largita de scheme de culori si scheme grafice. Insa in mod evident, lansarea noului pachet de motorizare si a noului sasiu - primul design combinat motor si sasiu reformat imbreuna in ultimii 20 de ani din istoria Ski-Doo - reprezinta un nou punct de plecare in snowmobiling.

Ski-Doo BRP a lansat lineup-ul 2017 de snowmobile: impresionant! - 850 E-TEC

Noul sasiu REV, denumit Gen4, a fost proiectat si construit in acelasi timp cu un nou integral pachet motor, dupa cum spuneam. Acest lucru a permis ca sasiul sa se ingusteze in fata pilotului, intr-o aparenta contestare a normelor ergonomice, asa cum a facut si sasiul original REV, la aparitia sa in 2003.  


Ski-Doo BRP a lansat lineup-ul 2017 de snowmobile: impresionant! - 850 E-TEC

Jose Boisjoli, CEO al BRP, a afirmat la prezentarea modelelor 2017 despre noul motor: "Fiecare proiect nou porneste cu un mandat, iar cu sistemul de propulsie a fost foarte simplu. Proiectarea unui motor state-of-the-art care sa combine cele mai bune caracteristici ale unuia in doi timpi, cu beneficiile unuia in patru timpi. Prin aceasta ne referim la cel mai bun raport putere/greutate inmagazinat intr-un motor in doi timpi, dar cu durabilitatea si rularea lina a unuia in patru timpi".


Ski-Doo BRP a lansat lineup-ul 2017 de snowmobile: impresionant! - REV

Rezultatul a fost un motor Rotax twin, racit cu aer de 849cc, care genereaza 165cp si care are o multime de inovatii ingineresti, inclusiv inspirate din tehnologia motoarelor diesel (pentru o durabilitate crescuta), avand un arbore cotit forjat, din doua piese, cu pistoane speciale incorporate si cilindri captusiti cu plasma-lined Nikasil.

In vederea obtinerii unei puteri superioare, proiectantii au creat o a doua generatie E-TEC de injectie directa, utilizand injectoare boosted montate pe admisie. La o rata joasa de turatii, intregul combustibil vine de la cap-cilindru, prin injectoarele spiralate, precum in sistemele traditionale E-TEC. Odata ce acceleratia creste si se creste numarul rpm, un supliment de combustibil este furnizat de catre acele injectoare boosted. Un si mai puternic ECU controleaza sincronizarea acestor tranzitii, precum si deschiderea/inchiderea noilor valve de evacuare variabila eRAVE controlate electronic.

Ski-Doo BRP a lansat lineup-ul 2017 de snowmobile: impresionant! - MX Z

Un alt obiectiv al proiectului a fost realizarea motorului intr-o forma mai ingusta, astfel incat proiectantii responsabili cu sasiul sa il poata integra intr-un sasiu mai ingust. Astfel, in acest moment, motorul este mai ingust cu 1,6 inci fata de 800R E-TEC, dar si mai important, intregul pachet de motorizare (care include ambreiajele, magneto-ul si sistemul de evacuare) a fost ingustat cu 4,1 inci si a fost aproape centrat side-to-side in caroserie. Acest lucru se datoreaza prin crearea unui magnetou mai compact, repozitionarea starter-ului electric, proiectarea unui amortizor de sunet al evacuarii mai inalt si mai ingust, precum si prin implementarea noii role pDrive a ambreiajului primar (prezentata in premiera in septembrie, la un model 2016 MX Z 600 RS de curse).

Acestea ar fi, in mare, principalele si revolutionarele noutati din lineup-ul 2017 Ski-Doo snowmobile, privitor la dotari si componente. In privinta modelelor noi, in afara de cele care au in dotare motorul 850, se mai remarca o improspatare a gamei Grand Touring. Astfel, punctul superior de referinta in privinta snowmobilelor Ski-Doo de doua persoane, aduce in 2017 cateva modificari. Cel mai luxos model Grand Touring SE are de acum un motor 900 ACE, in conditiile in care pana acum, singurul model Grand Touring cu un astfel de motor a fost un LE (o editie limitata). Modelele SE si LE au acum o aderenta mult mai fidela pe spate, producatorii optand pentru dotarea cu o senila RipShaw cu sistemul brevetat al Ski-Doo SilentDrive, cu dinti de 1,25 inci fata de 1 inch, cum se gaseau pe modelele 2016.

Restul lineup-ului Ski-Doo ramane acelasi, de la modelele utilitare, la cele mixte utilitar-recreationale, cu acelasi Skandic, cinci Tundra si noua Expedition, Summit-urile cu senila de 174 inci si pachetul T3, plus Freeride, neschimbate in mod major. Singurele noutati in privinta lor sunt combinatii proaspete de culori interesante.  


Ski-Doo BRP a lansat lineup-ul 2017 de snowmobile: impresionant! - snowmobile  

Ca de obicei, modelele din lineup-ul 2017 Ski-Doo de snowmobile, vor putea fi achizitionate din reteaua magazinelor ATVROM in curand, la preturile cele mai bune si in conditii optime de asistenta si consultanta.

Tag-uri

snowmobil ski doo, ski doo, snowmobil, brp,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate