Acest tip de distractie (caci initial s-a pornit de la ideea de distractie) nu e o premiera, deoarece s-au tot facut incercari, soldate cu rezultate favorabile, insa desigur in zona customizarii si aftermarket, premiera consta in faptul ca e primul vehicul de acest tip care a fost produs integral de catre o companie. SkyRunner, aceasta companie producatoare, tocmai a anuntat o mare victorie: Administratia Federala a Aviatiei (FAA – Federal Aviation Administration) a acordat companiei mult-ravnita clasificare Special Light-Sport Aircraft, cea oferita pilotilor de agrement in zborurile distractive, in care “aero-vehiculul” poate fi foarte accesibil si usor de operat.
Scaunul pasagerului din spate? Da, chiar daca se utilizeaza termenul de side-by-side, de fapt cabina are un scaun fata, al pilotului si un scaun spate, al pasagerului, proiectarea cabinei fiind facuta desigur cu gandul la stabilitatea, centrul de greutate si echilibrul in timpul zborului. Despre acest vehicul off-road trebuie spus ca are un sasiu din compozit hibrid, in timp ce caroseria din fibra de carbon (e logic, fiind mai usoara decat una din otel si aproape la fel de rezistenta), plus propulsorul aero, au o imagine mai degraba decupata din filmele cu James Bond. Anvelopele Maxxis Bighorn, excelente pentru tractiune si aderenta, plus amortizoarele FOX Piggyback sunt gata sa abordeze aproape orice tip de teren accidentat. Iar cand acest teren devine prea accidentat sau din pura placere, Skyrunner isi poate lua zborul, dupa strabaterea a aproximativ 450 picioare (137 m) pe teren solid, inainte de decolare.
“Ne-am propus sa construim vehiculul de aventura suprem, dar am descoperit ca dincolo de distractie putem umple o serie de goluri utilitare”, a declarat CEO-ul companiei SkyRunner, Stewart Hamei. “Conceput initial ca o jucarie scumpa, SkyRunner a devenit intr-o interventie ciudata, dar salutara a pietii, un instrument multifunctional pentru fermieri, in domeniul apararii legii, patrularii pe frontiere, chiar si in industria de aparare, cu costuri reduse. Cu costuri de functionare de aproximativ 50 dolari pe ora, SkyRunner poate suplini orice camioneta sau chiar UTV in interventii si cu un cost infim fata de ce implica un elicopter”.
In 2016, la sfarsitul anului, FAA a acordat clasificarea speciala sport-agrement LSA si astfel un entuziast off-road isi poate obtine o licenta de zbor dupa doar 8 zile si 12 ore de zbor. In acest moment, acest entuziast poate folosi in mod legal si in conditii de siguranta 98% din spatiul aerian al SUA, fara sa fie obligati sa interactioneze cu controlorii de trafic aerian si fara sa fie obligati sa utilizeze aeroporturi, chiar foarte mici. In acest moment, SkyRunner se poate achizitiona din fabrica cu un pret de baza de 139.000 dolari, compania fiind in plina dezvoltare a unei retele de distributie, deocamdata pe teritoriul american.
Pretul nu e mic, la o prima vedere, insa la o analiza mai amanuntita se poate observa ca a avea in acesti bani un fel de Polaris RZR bine construit, capabil sa zboare in conditii de siguranta si pe baza unei tehnologii avansate, inseamna in realitate un pret acceptabil.
utv sky runner, side by side, off road,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”