Puține lucruri s-au schimbat de când Kawasaki a introdus pe piață motocicleta ZX-6R. Producătorul japonez nu deține încă nicio intrare oficială de top pentru road racing în Statele Unite, iar anumite publicații au indus în eroare sugerând subtil că Dorna și Moto-America sunt interesate de o clasă alternativă unde vedetele sunt modelele mid-size cu doi cilindri în loc de cele cu patru cilindri în serie. Cert este că marii constructori din industrie continuă să producă și să comercializeze motociclete sportbike categoria mijlocie. Pe de o parte, Honda a anunțat de curând reintoarecerea lui CBR600RR ca model de vârf pentru sezonul 2019. Pe de altă parte, Suzuki se ocupă în continuare de proiectarea platformelor pentru motocicletele GSX-R600 și GSX-R750, iar Yamaha a lansat de timpuriu în 2017 o versiune upgradată YZF-R6. Acum a venit rândul pentru Kawasaki să uimească publicul îndrăgostit de motociclism cu noul 2019 Kawasaki ZX-6R, demonstrând că gama supersport mid-size este încă „pe val”. Mai precis, reprezintă 25% din segmentul sportbike.
Totodată, se pare că este loc suficient pe piață pentru modelele sportbike de clasa mijlocie cu motorizare în trei și patru cilindri. Acestea se potrivesc perfect între clasa entry-level sportbike și categoria de 1000cc. Cel mai sigur și responsabil mod de a progresa ca pilot constă în asocierea nivelului de experiență și aptitudinilor de pilotare cu o motocicletă de capacitatea potrivită. Este nevoie de modele din categoria 300cc-500cc de la care riderii să facă următorul pas. Iar argumentul că motocicletele 1000cc dețin o multitudine de sisteme electronice avansate ceea ce le face ușor de manevrat de către oricine poate fi grozav pentru marketing, însă nu este o abordare corectă pentru a captiva pe termen lung. Inovațiile electronice sunt excelente din punctul de vedere al siguranței, dar forțele generate de motoarele de capacitate mare 1000cc vor fi de asemenea mari. Cu cât mai mulți cai putere și cuplu, cu atât mai mult efort fizic din partea riderului pentru a controla vehiculul la viraje, pentru a vă da un singur exemplu.
Colecția de dotări electronice rămâne în mare parte neschimbată pentru 2019. Patru nivele (1-3 și off) sunt disponibile pentru modelul ZX-6R echipat cu sistemul Kawasaki TRaction Control (KTRC), deopotrivă cu două moduri de putere: Full / Low. În plus, motocicleta ZX-6R mai dispune și de opt variații de control al puterii. În vreme ce inginerii au adăugat inclusiv unitatea Kawasaki Quick Shifter (KQS), folosirea ambreiajului se realizează în aceeași manieră ca înainte.
În altă ordine de idei, echipajul Team Green va investi $500,000 pentru suport contingență pentru modelul 2019 ZX-6R în 13 serii din SUA și inclusiv MotoAmerica unde motocicleta este eligibilă pentru a concura în clasa Supersport fără alte restricții în afara celor tehnice generale.
Noua abordare a Kawasaki în ceea ce privește motocicleta 2019 ZX-6R urmează trendul din industrie de a amâna crearea de design-uri noi ca efort de amortizare a costurilor de manufacturiere astfel încât acum în loc de un update de imagine, avem optimizări privind performanța și valoarea.
În consecință, pentru sezonul 2019 Kawasaki a adăugat un sistem rapid de schimbare a vitezelor (KQS), a revizuit motorizarea pentru a respecta standardele de emisii Euro 4, a îmbunătățit ergonomia, a adăugat iluminarea cu LED-uri și a actualizat designul caroseriei. Toate sunt modificări inteligente care fac din ZX-6R o motocicletă atractivă, foarte râvnită de fanii vitezei pe două roți.
2019 ZX-6R păstrează motorul 636cc cu patru cilindri în linie, 16 valve, răcire pe lichid, DOHC și care acum întrunește standardele Euro4.
În același timp, șasiul este în mare parte același cu mențiunea că suspensia față constă în furci 41 mm Showa Separate Fork Function-Big Piston (SFF-BP). Ampatamentul este puțin mai lung, trecând de la 54.9-inch (1,385 mm) la 55.1-inch (1,399 mm). Motocicleta Kawasaki ZX-6R este echipată cu anvelope radiale Bridgestone Hypersport S22.
Schimbările majore pentru 2019 țin de ergonomie și caroserie. Farul LED spate a fost inspirat de unitatea utilizată pentru fratele mai mare ZX-10R. Modelul ZX-6R este disponibil cu trei scheme de culoare atrăgătoare: Metallic Flat Spark Black (versiunea fără ABS), Pearl Strom Gray Metallic Spark Black (Non-ABS, ABS) și ediția speciala Ninja ZX-6R KRT Edition ABS 2019.
Toate modificările adaugă un plus de atracție la ceea ce era deja o motocicletă performantă în categoria sa.
Motocicleta ZX-6R a fost lansată cu pompă în Las Vegas în cadrul 2018 American International Motorcycle Expo (AIMExpo) și a putut fi pilotată vreme de două zile de către jurnaliștii de profil pe o rută selectată care a inclus pilotarea pe autostradă, drumuri șerpuitoare de munte, șosele alunecoase și umede, precum și rularea pe străzile orașului. Amintim ca motorul 636cc al lui Kawasaki ZX-6R produce mai mult cuplu decât un model clasic de motocicletă sport clasa 600cc, oferind riderilor mai multe opțiuni de schimbare a vitezei pe drumurile întortocheate.
În concluzie, ZX-6R este o motocicletă manevrabilă cu performanțe de top în categoria în care se înscrie și merită să fie luată în serios de către riderii dornici de viteză și adrenalină care nu fac compromisuri.
kawasaki, motociclete, motocicleta 600cc, ninja zx 6r, zx 6r,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”