In urma cu cateva saptamani, cei de la MotorCycle News Australia povesteau ca, potrivit surselor lor, un nou model integral GSX-R750 ar urma sa atace piata mondiala in urmatorii doi ani maxim, in functie de prioritatile noilor modele pregatite de japonezi. De asemenea, se vorbea despre faptul ca un eventual nou model GSX-R600 ar urma sa iasa din discutie, mergand pe calea Honda CBR600R, in contextul general al declinului clasei 600 la supersportive.
Numai ca ce sa vezi? Din alt sursa de incredere (pana la proba contrara), cei de la Asphalt & Rubber citeaza ca in 2019 vom putea vedea un nou integral model GSX-R600, fiind mai repede un angajament al echipei din Hamamatsu fata de piata supersport. Care iata, ba moare, ba nu mai moare.
Cei de la Yamaha au avut marele curaj, in tot acest peisaj trist al supersportivelor de 600, sa vina cu un model schimbat destul de radical, cu multe imprumuturi de la fiara cea mare, R1.
Revenind, desigur ca nu exista detalii inca, dar daca Suzuki va indrazni sa iasa la atac pe piata cu o supersportiva 600, e clar ca va trebui sa vina intesata cu o multime de sisteme, urmand tendinta industriei si incluzand controlul tractiunii, ride-by-wire, sistem de franare ABS si multe altele. Suzuki este poate cel mai conservator constructor din The Big 4 al Japoniei, insa daca va dori sa revina in lumea mare, aceasta e calea.
Numai ca sursele spun ca e posibil ca Suzuki sa aiba unele surprize pentru piata supersport, cu unele electronice mai avansate decat ce s-a vazut pana acum. Doi ani inseamna o perioada destul de lunga in acest peisaj si de aceea se poate justifica afirmatia privind surprizele.
motocicleta yamaha, motocicleta Suzuki,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”