Brevetele din Japonia prezintă un GSX-R alimentat de baterii.
Parea că am fost pe punctul de a revoluționa in ultimul deceniu segmentul de motociclete electrice, dar acest lucru totusi nu s-a intamplat. Dar tocmai pentru că puterea acumulatorului nu este cea dorita de producatori, asta nu înseamnă că ei au întors spatele acestei tehnologii. Aceste noi brevete arată că Suzuki a cautat idei pentru o motocicleta sport electrica în formele neobisnuite ale unui GSX-R timpuriu.
Am fi foarte surprinși să vedem că ceva de genul acesta ar ajunge in producție, însă existența brevetului confirma că exista ceva pentru care firma a dedicat resurse de cercetare și dezvoltare.
Locul in care designul diferă de celelalte motociclete electrice este structura motorului și a bateriilor. Motorul este montat longitudinal, mai degrabă decât în cadru, și acționează printr-o angrenaj conic într-o transmisie cu șase trepte. În timp ce motoretele electrice cu cutii de viteze cu mai multe viteze nu sunt noi, ele reprezinta totuși excepția, mai degrabă decât regula.
Ceea ce ar aduce cutia de viteze este o flexibilitate sporită și un nivel de familiaritate care ar putea fi binevenit pentru motocicliștii care au avut motociclete pe benzină. De asemenea, înseamnă că există un ambreiaj, ceea ce reprezintă un alt lucru pe care majoritatea bicicletelor electrice nu il au.
Motorul pe lungime înseamnă că există un spațiu între acesta și panourile de montare a bateriilor. Pentru a menține această zonă libera pentru baterii, motocicleta utilizează un cadru în stil leagăn, ca la vechiul GSX-R, care se potriveste frumos patrimoniului Suzuki. Desenele din brevetul de invenție arată, de asemenea, motocicleta avand o caroserie în stil retro și roțile din spate cu trei spițe, dar din moment ce aceste elemente nu au nimic de-a face cu inovația brevetului, ele ar putea fi pur și simplu substituenți.
Credem că nu este un design serios pentru o motocicleta de showroom. În schimb, este foarte probabil ca acesta sa fie doar o idee pe care firma o vede suficient de utilă pentru a investi în brevetare, chiar dacă nu va fi produsa imediat. Cu toate acestea, nu ar fi imposibil ca Suzuki să creeze o motocicletă conceptuală care să combine puterea electrică futuristă cu sugestiile de design GSX-R retro, chiar dacă nu are intenția de a face o versiune de producție.
motociclete electrice suzuki, motociclete electrice,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”