Evident, modelele respective de 250cc sunt destinate in principal pietelor asiatice, in care si legislatia, dar si preturile accesibile fac din aceasta clasa una foarte populara si potential aducatoare de venituri prin numarul mare de unitati vandute. Insa nu trebuie neglijate nici piata europeana si nici cea americana, in conditiile in care sunt asteptate cereri pentru motociclete similare, probabil materializate cu motoare de 300cc.
2017 Suzuki GSX-250R
Acest model era anuntat si asteptat de peste un an de zile, iar site-urile si blogurile specifice asiatice chiar au avut de lucru in tot acest rastimp, cu zvonuri, imagini-spion si alte activitati de acest gen. In sfarsit, modelul de un sfert de litru a iesit si se poate spune ca arata grozav. Si mai mult ca sigur ca va fi si unul dintre hiturile moto de pe pietele asiatice.
Foarte multe informatii concrete nu sunt despre acest model, bazate pe specificatiile tehnice dezvaluite in China, fiind o informatie foarte proaspata si pana acum insuficient exploatata in vreo limba de circulatie internationala, insa se pare ca se va baza pe un motor DOHC bicilindric cu 4 valve, care va dezvolta undeva la 25 cp la 8.000 rpm si un cuplu de aproximativ 23,3 Nm la 6.500 rpm, bazandu-se pe o cursa si un alezaj 53,5x55,2 cu o rata de compresie 11,5:1.
Ampatamentul este de 1.430 mm, inaltimea seii de 790 mm, iar greutatea totala cu plinul facut ar fi de 178 kg. Ce s-a mai putut afla a fost despre frane, pe fata un disc de 290 mm, cu etrier cu doua pistoane, iar pe spate cu un disc de 249 mm, de asemenea cu un singur etrier. Dimensiuni anvelope: fata 10/80 – 17, spate 140/70-17.
Nu exista informatii oficiale si solide din partea Suzuki, ca va fi realizata o versiune pentru Europa, insa pe surse se pare ca acest model va figura ca parte din lineup-ul 2017 ce va fi pregatit pentru vanzare aici, la inceputul anului urmator.
2017 Suzuki V-Strom 250
Noul absolut mini-Strom se bazeaza si a fost construit in jurul motorului pe care il stim de pe roadster-ul Inazuma, adica un motor SOHC cu doi cilindri in linie, racit cu lichid, de 248cc, ce poate dezvolta 24 cp.
A fost construit, desigur, in buna traditie a familiei Strom, cu influente certe de la fratii sai mai mari. Altfel spus, un mini-adventure care va beneficia de suporturi pentru genti, dar si un bord cu afisaj digital complet nou.
De abia vorbisem azi despre eventuala producere a unei versiuni mini-Versys, tot de 250, care sa vina in competitie cu viitoarele modele BMW si KTM (G310 GS, respectiv 390 Adventure), caci iata ca cei de la Kawasaki mai au in fata un competitor serios.
Cat priveste disponibilitatea in Europa, mentiunile anterioare raman valabile, ca si eventualitatea unei mariri a capacitatii cilindrice pana la 300cc, insa deocamdata e vorba despre speculatii. Intrebarea care parca vine de la sine, e alta: oare se vor prezenta cei de la Suzuki cu aceste doua modele (eventual cu cele de 300, wow! asta ar fi chiar o surpriza maxima) peste cateva saptamani la salonul international de la Milano, EICMA 2016?
motocicleta suzuki gsx 250r, motocicleta suzuki v strom 250, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”