Sistemul va folosi un ecran mic si un proiector, de asemenea de dimensiuni reduse, care va oferi informatii in interiorul vizorului, in timp ce motocicleta va actiona ca un centru de informatii (ce va trimite aceste informatii in timp real), precum viteza, combustibilul, turatii, dar mai ales, informatii legate de trafic catre pilot.
Partea cea mai interesanta, insa, abia acum vine. Sistemul e chiar inteligent, facand in asa fel incat sunt luate imagini in aceeasi directie in care pilotul se uita. Altfel spus, daca intorci capul in partea stanga, camera care ofera imagini din spate se orienteaza spre dreapta. Brevetul spune in descriere ca acest lucru creeaza o imagine care in creier face mai mult sens imediat, decat o imagine “statica” a spatelui motocicletei, in viraje, mai ales.
In brevet, schitele ilustreaza implementarea pe un design de scuter, insa e perfect normal ceea ce face Suzuki. Toate evolutiile majore in dezvoltarea tehnologica vor fi puse, in mod firesc, pe alte modele si de dimensiuni diferite. In acest sens, e normal ca sa se porneasca de la un model, nu neaparat simplist, insa in tot cazul, sub modelele de top si hi-tech.
Un alt aspect foarte important este ca Suzuki e primul producator important care dezvolta un astfel de sistem inovator sub propriul drapel, fara nici un fel de colaborare externa, cu producatori de tehnologie specializati sau start-up. Am vazut mai demult ca si BMW lucreaza la o astfel de tehnologie (similara in linii mari), in cadrul Consumer Electronics Show (CES) 2016 din Las Vegas, apoi am vazut acel uluitor prototip care nu necesita casca, dar se bazeaza pe un vizor interesant, tip ochelari.
credits photo: morebikes.com
echipament moto, casca motocicleta, scuter,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”