Deocamdata, KTM lucreaza mult in testele private, iar ultimul dintre acestea tocmai a avut loc in weekend-ul proaspat incheiat pe circuitul de la Mugello, unde pilotii de incercari Mika Kallio si Tom Luthi au lucrat intens pentru dezvoltarea prototipului KTM RC16.
Imbunatatirile acestui prototip, alimentat de un motor puternic V4, capabil sa dezvolte undeva in jurul a 270 cai putere in acest moment, au continuat din plin zilele acestea si intreaga echipa s-a declarat satisfacuta. Insa atingerea unui asemenea numar de cai putere si marirea puterii astfel a reprezentat doar cea mai usoara parte a testarilor.
KTM va trebui sa se asigure ca motorul va fi fiabil in cel mai mic detaliu si ideal din perspectiva inginereasca, insa RC16 trebuie mai ales sa aiba un raspuns extrem de fidel in asfalt, mai ales in partea de fata si sa fie perfect setat sa functioneze in tandem cu franele. Mai exista un exemplu de motocicleta bestiala in privinta puterii, insa de un an de zile se chinuie inginerii sa „acordeze” aceasta putere cu sistemele de franare si modalitatile de abordare de viraje.
In principiu, ar trebui sa insistam pe partea de specificatii tehnice, insa testele sunt inca in plina desfasurare si mai e o luna pana pe 14 august, momentul in care va avea loc debutul cvasi-oficial pe circuitul austriac, asa ca vom prezenta niste imagini de la aceste testari care graiesc de la sine.
motocicleta motogp ktm rc16 v4, motocicleta honda, motocicleta ktm rc16, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”