Asa stau lucrurile si in privinta producatorului japonez Honda care, pe langa conceptele uluitoare pregatite, a prezentat si motociclete, modele care au suferit unele upgrade-uri pentru lineup-ul 2016. Este vorba de 2016 Honda CB500X si 2016 Honda NC750X, doua motociclete care au suferit schimbari in privinta infatisarii, mecanicii si au primit unele imbunatatiri tintind o orientare touring.
Modificarile aduse nu sunt substantiale, insa e clar vorba de diferente fata de versiunile anterioare, pana la urma vorbind de niste modele destul de apreciate. Si daca e sa vorbim de diferente in aspect, trebuie plecat de la ideea ca versiunile X au acel design special in fata, asemanator cu un cioc, situat in prelungirea farului.
2016 Honda CB500X
Pentru 2016, cel mai mic model adventure-touring din garajul Honda beneficiaza de o usoara stilizare in imagine, aparand putin mai taios si dur decat in versiunea precedenta, are un parbriz mai inalt (cu 10 cm!), faruri LED pentru fata si pentru spate, iar ce-i mai important, furca fata vine cu reglaj pe compresie, situatie rar intalnita in acest segment.
Totodata, modelul vine cu reglare pentru frana fata, rezervorul are un capac rabatabil, plus posibilitatea de pre-setare a amortizoarelor, iar pentru clientii mai pretentiosi, Honda Genuine Accesories pune la dispozitie o multime de accesorii in vederea personalizarii.
De asemenea, optiunilor de culori disponibile, anul 2016 le adauga inca doua variante: Matte Black Metallic si Matte Brown Metallic (pentru modelul cu ABS). Modelul va ajunge in showroom-uri la inceputul anului viitor, cel mai probabil in luna februarie.
2016 Honda NC700X
Acest model cu trasaturi pregnante de enduro, primeste si el in 2016 o serie de imbunatatiri. In primul rand, NC750X este oferit atat in varianta cu cutie standard de viteze sau in versiunea cu transmisie automata, fara ambreiaj, Dual Clutch Transmission – DCT. Aceasta versiune, cu DCT, aduce trei moduri de pilotaj, de fapt trei moduri diferite sport.
De asemenea un parbriz mai inalt si la acest model, pe fata a aparut o furca Showa ajustabila, un acoperitor de teava de evacuare cu amortizor, in timp ce spatiul de depozitare a fost largit, astfel incat acum incape linistit o casca full-face (spatiul de depozitare e proiectat in locul rezervorului, iar rezervorul de combustibil isi are locul sub sa). Noua schema cromatica propusa pentru 2016 este Silver Metallic.
Dupa prezentarea din Tokyo, cele doua modele se indreapta spre SUA, unde intre 20-22 noiembrie are loc in Long Beach California International Motorcycle Show, acolo unde vor fi insotite si de noul-venitul pe pamant american VFR1200X si deja vedeta Africa Twin, CRF 1000L.
motocicleta honda, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”