Bicicletele si modelele de motociclete au o gramada de aspecte in comun, pe langa faptul ca sunt vehicule cu doua roti. In “preistoria” motociclismului, o serie de modele nu erau altceva decat o bicicleta la baza, careia i s-a atasat un motor.
De asemenea, termenul “moped” se refera la un amestec intre “motor” si “pedal”, care rezulta concret intr-o bicicleta clasica prevazuta cu un motor de capacitate mica, evident avand componente adaptate.
Dincolo de culorile tineresti si denumirea zvapaiata, conceptul Feel Free Go! prezentat in standul Suzuki este strans legat de istoria constructorului japonez. Feel Free Go! ne aduce aminte de prima motocicleta Suzuki, in fapt o bicicleta echipata cu un motor in doi timpi de 36cc, denumita Power Free.
Conceptul Suzuki Feel Free Go! nu este tehnic vorbind o bicicleta sau macar un moped si asta pentru ca nu are pedale. Picioarele rider-ului se aseaza pe suporturi specifice motocicletelor, in timp ce un motor monocilindric SOHC, racit cu ulei de 49cc asigura forta de propulsie, livrand puterea pe roata din spate, prin intermediul unei curele de transmisie.
Dar pe de alta parte, saua, franele de mana, cadrul suplu si rotile mari si subtiri, arata a proveni din zona bicicletelor mult mai clar, decat din cea a motocicletelor. Si daca nu e suficienta aceasta descriere, Feel Free Go! are o transmisie care e controlata de un schimbator de viteze specific bicicletelor. Cantareste aproximativ 65 kg.
Deoarece suntem totusi in 2015, Suzuki a adaugat un panou digital pe ghidon, incorporand o serie de afisaje hi-tech, dintre care cel mai remarcabil este o camera care permite sa fie vizualizat pe display tot ce se intampla in spate. Probabil sa nu mai incarce conceptul si cu oglinzi retrovizoare, dar mai degraba pentru ca se adreseaza in mod special tinerei generatii, avide dupa gadget-uri.
In orice caz, inca o data Suzuki s-a aratat cel mai traditionalist constructor de motociclete, in tendinta actuala de a lansa tot felul de modele de biciclete, scutere sau motociclete electrice, preferand un concept de istorie vie, foarte probabil care va avea priza la public.
suzuki, motocicleta, scutere, biciclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”