ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Tokyo Motor Show: Suzuki prezinta Feel Free Go! un concept hibrid moto-bicicleta


Tokyo Motor Show: Suzuki prezinta Feel Free Go! un concept hibrid moto-bicicleta
  30.10.2015

Asa cum am mai mentionat cu alte ocazii, Tokyo Motor Show, salonul care se afla in plina desfasurare in aceste zile, i-a obisnuit pe vizitatori cu o sumedenie de modele concept, care de care mai fanteziste si mai extravagante, unele dintre acestea intrand ulterior in productie in urma aprecierilor mai mult decat favorabile.

Bicicletele si modelele de motociclete au o gramada de aspecte in comun, pe langa faptul ca sunt vehicule cu doua roti. In “preistoria” motociclismului, o serie de modele nu erau altceva decat o bicicleta la baza, careia i s-a atasat un motor.

De asemenea, termenul “moped” se refera la un amestec intre “motor” si “pedal”, care rezulta concret intr-o bicicleta clasica prevazuta cu un motor de capacitate mica, evident avand componente adaptate.

Tokyo Motor Show: Suzuki prezinta Feel Free Go! un concept hibrid moto-bicicleta - 2015

Dincolo de culorile tineresti si denumirea zvapaiata, conceptul Feel Free Go! prezentat in standul Suzuki este strans legat de istoria constructorului japonez. Feel Free Go! ne aduce aminte de prima motocicleta Suzuki, in fapt o bicicleta echipata cu un motor in doi timpi de 36cc, denumita Power Free.

Conceptul Suzuki Feel Free Go! nu este tehnic vorbind o bicicleta sau macar un moped si asta pentru ca nu are pedale. Picioarele rider-ului se aseaza pe suporturi specifice motocicletelor, in timp ce un motor monocilindric SOHC, racit cu ulei de 49cc asigura forta de propulsie, livrand puterea pe roata din spate, prin intermediul unei curele de transmisie.

Tokyo Motor Show: Suzuki prezinta Feel Free Go! un concept hibrid moto-bicicleta - bicicleta

Dar pe de alta parte, saua, franele de mana, cadrul suplu si rotile mari si subtiri, arata a proveni din zona bicicletelor mult mai clar, decat din cea a motocicletelor. Si daca nu e suficienta aceasta descriere, Feel Free Go! are o transmisie care e controlata de un schimbator de viteze specific bicicletelor. Cantareste aproximativ 65 kg.

Deoarece suntem totusi in 2015, Suzuki a adaugat un panou digital pe ghidon, incorporand o serie de afisaje hi-tech, dintre care cel mai remarcabil este o camera care permite sa fie vizualizat pe display tot ce se intampla in spate. Probabil sa nu mai incarce conceptul si cu oglinzi retrovizoare, dar mai degraba pentru ca se adreseaza in mod special tinerei generatii, avide dupa gadget-uri.


Tokyo Motor Show: Suzuki prezinta Feel Free Go! un concept hibrid moto-bicicleta - Feel Free Go!

In orice caz, inca o data Suzuki s-a aratat cel mai traditionalist constructor de motociclete, in tendinta actuala de a lansa tot felul de modele de biciclete, scutere sau motociclete electrice, preferand un concept de istorie vie, foarte probabil care va avea priza la public.

Tag-uri

suzuki, motocicleta, scutere, biciclete,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate