Specialistii in domeniu au realizat topul celor mai puternice 5 SXS-uri in 2018.
Locul 5 – este ocupat de Polaris RZR XP 1000, cu un motor de 999cc ProStar 1000 H.O. Twin care produce 110 cai putere la 8000 rpm si ofera 96 Nm cuplu motor. Acelasi motor este prezent atat pe modele de doua, cat si pe modele de patru locuri, cum ar fi Polaris RZR XP 1000 sau RZR XP 4 1000.
Locul 4 - Yamaha YXZ1000R
Familia de vehicule Side-by-Side beneficiaza de cel mai puternic motor cu aspiratie naturala din industrie. Motorul Yamaha 998cc Inline Triple produce 112 cai putere la 10500 rpm. Sunt, de altfel, singurele UTV-uri sport cu transmisie secventiala in 5 trepte.
Locul 3 - Can-Am Maverick Turbo
Nou lansat pentru urmatorul sezon 2018, modelul este propulsat de un motor turbo 900cc Rotax Triple care produce 120 cai putere fara un intercooler. Acelasi motor poate fi gasit pe modele de doua sau patru locuri, incluzand Maverick X3 Turbo, Maverick X3 MAX Turbo si Maverick X3 X RC Turbo.
Locul 2 - Polaris RZR XP Turbo
Vehiculul detine un motor de 925cc ProStar Turbo Twin care scoate 168 cai putere si 114 Nb cuplu motor. Motorul si-a demonstrat fiabilitatea in testarile UTV-ului RZR XP Turbo Dynamix Edition, facute in 2017.
Locul 1 - Can-Am Maverick Turbo R
Cel mai puternic UTV s-a dovedit a fi Can-Am Maverick X3 Turbo R care are montat un motor 900cc Rotax turbo Triple, 172 horsepower si 7250 rpm. Impresionant, acest motor ofera 124 Nb cuplu motor la 6500 rpm. Can-am foloseste acest motor pe modelele sale Maverick X3 Turbo R, Maverick X3 MAX Turbo R si capul de serie Maverick X3 X RS Turbo R.
Chiar daca topul 2018 este dominat de Can-Am Maverick X3 Turbo R, ne asteptam ca Polaris sau Yamaha sa pregateasca competitori seriosi.
sxs can am, side by side, sxs, polaris, can am,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”